معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: این استان براساس ارزیابی های نهاد ریاست جمهوری از سال 1384 (قبول مسوولیت دولت های نهم و دهم) تاکنون رتبه نخست عملکرد عمرانی کشور را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، اشرف نیا در جلسه شورای اداری استان، گفت: این کارنامه درخشان در حالی حاصل شده است که از سال گذشته از لحاظ اعتباری استان با مشکلاتی مواجه بود که با همت و تلاش شبانه روزی مدیران در بخش های مختلف این رتبه ارزشمند به دست آمده است.

وی اجرای 60 طرح بزرگ مهر ماندگار در استان را نمونه ای بارز از تلاش مدیران استانی دانست و افزود: در این زمینه نیز آذربایجان شرقی حایز رتبه نخست کشور است.

اشرف نیا اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح ها 60 هزار میلیارد ریال اعلام کرد که رقمی بسیار قابل توجه و مهم به شمار می رود.

به گفته وی از طرح های مهر ماندگار در استان هم اکنون 30 پروژه با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال اجراست که تا 15 ماه جاری به بهره برداری کامل خواهند رسید.

اشرف نیا ادامه داد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته اغلب طرح های مربوط به مهر ماندگار با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد فعال هستند.

وی گفت: اجرای چنین حجم بالای طرح های عمرانی در استان نشان دهنده عزم و اراده دولت و همت مدیران اجرایی استان در بخش های مختلف است که متاسفانه توسط عده ای این تلاش ها نادیده گرفته می شود/س

برچسب ها: رتبه ، نخست ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.