فرماندار سراب گفت: برای شوراهای اسلامی شهرستان سراب در مجموع 794 نفر داوطلب شدند.

سعادتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز با بیان اینکه برای 5 شهر سراب،مهربان،شربیان و دوزدوزان 69 نفر نامزد شده اند اظهارکرد: 14 نفر از بانوان نیز در انتخابات نامزد شده اند که از این تعداد 4نفرزن در شهر سراب،3نفر درشهر مهربان و 1نفر در شهرشربیان نام نویسی کردند.

وی یاداور شد :برای شورای اسلامی شهر سراب 25نفر داوطلب شده اند که 7 نفر انتخاب خواهد شد ضمن اینکه همه 5عضو فعلی نیز برای نامزدی در انتخابات نام نویسی کردند.

رییس ستاد انتخابات سراب عنوان کرد: اسامی به هیئت های اجرایی ارسال و بعد از اخذ استعلام های از مراجع ذی صلاح تایید یا عدم تایید صلاحیت داوطلبان مشخص خواهد شد،ضمن اینکه هیئت های نظارت نیز در شهرستان سراب،بخش مرکزی و بخش مهربان تشکیل شده اند.

ویدر مورد مدارک تحصیلی نامزدهای شورای شهر سراب عنوان کرد::بیشترین مدرك تحصیلی لیسانس 21نفر و فوق لیسانس 2نفر در شورای شهر سراب بوده ضمن اینكه دونفر نیز مدرك دیپلم ارایه كردند اما سابقه عضویت انها در شورای شهر انها را معاف از ارایه مدرك لیسانس كرده است.

بیشترین شغل ثبت نامی های شوراها ازاد و سپس فرهنگی می باشد.

بیشترین گروه سنی نیز در رده 25-30سال می باشد.

سید مهدی بنی فاطمه بخشدار مرکزی سراب نیز گفت: 584 نفر در بخش مرکزی سراب نامزد شوراهای اسلامی شده اند.

104 روستا از نظر تعداد جمعیت حائز شرایط برای برگزاری انتخابات شورا هستند که در 8 روستا به تعدا 5نفر و در بقیه روستاها 3 نفر برای عضویت درشورای اسلامی با رای مردم انتخاب خواهد شد.

بنی فاطمه در مورد مدرک تحصیلی لازم جهت انتخابات در 17 روستای شهرستان سراب را دیپلم و بقیه را سواد خواندن و نوشتن عنوان کرد.

وی شمارنامزدهای خانم در روستاهای را 5نفر عنوان کرد./س

 

برچسب ها: نامزد ، شورای ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.