فرماندار شهرستان پردیس از ثبت نام 297 نفر تا پایان مهلت تعیین شده از سوی وزارت کشور در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان خبر داد.

ˈایرج بیگدلوˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: بر اساس آخرین جمع بندی نهایی ستاد انتخابات شهرستان پردیس، از نخستین ساعات آغاز نام نویسی شوراهای اسلامی شهر و روستا این افراد با مراجعه به فرمانداری، بخشداری های بومهن و جاجرود ثبت نام کردند که 254 نفر آنان را مرد و 43 نفر دیگر را بانوان تشکیل می دهند.

وی تعداد داوطلبان ثبت نام شده در شهرهای پردیس و بومهن را 170 نفر اعلام کرد که از این تعداد 107 نفر پردیس و 63 نفر بومهن هستند که 133 نفر آن مرد و 37 نفر زن می باشد.

فرماندار پردیس گفت: تعداد 127 نفر تا پایان وقت تعیین شده در حوزه های روستایی نام نویسی کردند که 58 نفر از آنان در بخش بومهن و 69 نفر در بخش جاجرود هستند.

این مقام مسوول تعداد نامزدهای زن در حوزه روستایی را شش نفر و نامزدهای مرد را 121 نفر اعلام کرد و افزود: از بین این تعداد 59 نفر برای انتخابات شهر و روستا انتخاب می شوند که 43 نفر روستایی و 16 نفر شهری در بومهن و پردیس هستند.

بیگدلو در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز ریاست جمهوری در این شهرستان، خاطرنشان کرد: بومهن و پردیس امسال 16 نماینده شورای شهر خواهند داشت که از این تعداد 9 نماینده در شهر بومهن و هفت نماینده شورا در شهر پردیس می باشند.

فرماندار پردیس افزود: با توجه به سرشماری سال90 جمعیت شهر بومهن بالای 50 هزار نفر است که امسال با 9 نماینده شوراء و چهار عضو علی البدل و شهر پردیس با هفت نفر عضو شورا و سه نفر علی البدل در انتخابات شرکت می کنند.

وی ادامه داد: یک هزار نفر امسال در سطح شهرستان به طور مستقیم در90 شعبه در شهرهای جاجرود، پردیس و بومهن به انجام امور مرتبط با انتخابات می پردازند.

فرماندار پردیس تصریح کرد: تعداد 160 هزار برگ تعرفه انتخاباتی و 9 شعبه سیار رای گیری برای شهرستان در نظرگرفته ایم و همچنین 30 نفر از معتمدین شهر در این انتخابات حضور خواهند داشت.

شهرستان پردیس در شمال شرق استان تهران، درنزدیکی شهر رودهن و 20 کیلومتری تهران واقع شده است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.