عکاسی، موبایل و شبکه‌های اجتماعی موضوع نشست‌های تخصصی نخستین روز برگزاری جشنواره فیلم و عکس همراه تهران خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، «اکوسیستم‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی»، «عکاسی موبایلی و خیابانی» و بررسی «فیلمسازی با موبایل و آثار راه‌یافته به جشنواره» عناوین سخنرانی‌ها و میزگردهای روز نخست برگزاری این جشنواره خواهد بود.
 امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات و دبیر همایش روابط عمومی الکترونیک از ساعت ۱۴ : ۰۰ تا ۱۴ : ۴۵ در بخش تخصصی جشنواره درباره «اکوسیستم‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی» سخنرانی خواهد کرد و از ساعت ۱۵ : ۰۰ تا ۱۶ : ۳۰ میزگردی با همین عنوان برگزار خواهد شد.
 از ساعت ۱۶ : ۳۰ تا ۱۸ : ۰۰ مؤسسه فرهنگی هنری خورشید و گروه زروان به معرفی برنامه‌های خود خواهند پرداخت.
 ریچارد کوچی هرناندز، عکاس نام دار موبایلی و خیابانی، از ساعت ۱۸ : ۰۰ کارگاهی به صورت ویدیوکنفرانس برگزار خواهد کرد و به پرسش‌های حاضران پاسخ خواهد داد.
 از ساعت ۱۹ : ۳۰ تا ۲۱ : ۰۰، تورج اصلانی و مهرنوش هاشمی از مستندسازان شناخته شده کشور همراه با امید بلاغتی (منتقد) به بررسی ویژگی‌های فیلم‌های موبایلی و آثار رسیده به جشنواره خواهند پرداخت.
 نشست‌های تخصصی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در سالن  VIP  پردیس سینمایی ملت از چهارم تا ششم اردی‌بهشت ماه برگزار می‌شود و حضور در این نشست‌ها برای عموم آزاد است. /ص
 
برچسب ها: جشنواره ، موبایل ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.