تكذيب معرفی مشایی به احمدی‌نژاد توسط لاریجانی، تاكيد آيت‌الله هاشمی و خاتمی بر عدم حضور در انتخابات، واکنش سرلشکر فیروزآبادی به اظهارات اخیر احمدی‌نژاد در خوزستان، پروژه ايران هراسي در دستور كار دولت كانادا و مخالفت كميسيون تلفيق با افزايش چندبرابري قيمت حامل‌هاي انرژي از مهمترين عناوين خبري امروز(سه شنبه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(سه‌شنبه) به اين شرح است:


معرفی مشایی به احمدی‌نژاد توسط لاریجانی کذب محض است
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی خبر برخی رسانه‌ها درباره اظهارات صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری را که عنوان کرده بود: «دکتر لاریجانی ، آقای ‌مشایی را به آقای احمدی‌نژاد معرفی کرده بود» را به شدت تکذیب کرد.



نشاني كساني كه سر احمدي‌نژاد را زير آب مي‌كنند به روايت حامي ديروزش
نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه متأسفانه مدت‌هاست که احمدی‌نژاد از مسیری که روز اول با مردم شروع کرده بود، جدا شده است، گفت: افرادی سر آقای احمدی‌نژاد را زیر آب می‌کنند که دور و برش هستند.



مراسم يادبود سومین روز درگذشت آیت‌الله رضوانی برگزار شد
مراسم يادبود سومین روز درگذشت آیت‌الله رضوانی عضو فقهای شورای نگهبان در مسجد عزیزالله تهران برگزار شد.



شايعه موافقت لاريجاني با تفکیک دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران كذب است
انتساب اظهار نظر موافق رئیس مجلس شورای اسلامی با تفکیک دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران از سوی روابط عمومی مجلس تکذیب شد.




كمر مردم زير بار گراني خم شده است/ كميسيون تلفيق اجازه نداد قیمت حامل‌های انرژی 4 و 5 برابر شود

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بيان اينكه مسئولان بايد از سخنان تفرقه‌افکنانه و مخالف وحدت بپرهیزند، گفت: از کمیسیون تلفیق که اجازه نداد که افزایش قیمت حامل‌های انرژی 4 و 5 برابر شود تشکر می‌کنم؛‌ آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرد رقم سرجمع درآمدهای هدفمندی و حامل‌های انرژی را از 120 هزار میلیارد تومان به 50 هزار میلیارد تومان رساند و این به معنی آن است که افزایش قیمت حامل‌های انرژی با کمترین میزان رشد انجام شود.



اصلاح‌طلبان را با چوب "فتنه" راندن بی‌انصافی است/ اگر احمدي‌نژاد اسنادي دارد چرا تا الان رو نکرده است

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان درباره سخنان رئیس‌جمهور در روز گذشته مبني بر اينكه "مدارکی از برخی مسئولین دارم که اگر رو کنم مردم از آنان بیزار خواهند شد"، گفت: اگر جناب رئیس‌جمهور چنین سندهایی دارد چرا تا الان آنها را رو نکرده است؛ خود نگه داشتن این اسناد حتی برای یک روز جرم است.



غربي‌ها طي 20 سال گذشته نتوانستند سندي از تخلف هسته‌اي ايران ارائه كنند
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به لزوم اثبات ادعای طرح‌های غربی در پرونده هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: طی 20 سال گذشته غربی‌ها علیرغم داشتن منابع اطلاعاتی قوی و ماهواره‌ها هنوز نتوانسته‌اند سند محکمی مبنی بر تخلف جمهوری اسلامی در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای ارائه کنند.



عدم تمايل ولايتي براي پاسخگويي به سوالات انتخاباتي خبرنگاران
نشست خبري ولايتي پيرامون اجلاس جهاني علما و بيداري اسلامي با حاشيه‌هاي جالب همراه بوده است.



آيت‌الله هاشمی و خاتمی تاکید داشتند در انتخابات شرکت نمی‌کنند
کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: با آقای هاشمی و خاتمی مشورت کردم و این دو تاکید داشتند در انتخابات شرکت نمی‌کنند و من هم بعد از این مشورت تصمیم به شرکت در انتخابات گرفتم.




بنده خود را جزو آخرين نفراتي مي‌دانم كه در خط انقلاب حركت مي‌كنند
رييس جمهور گفت:بنده خود را در ميان افرادي كه در خط انقلاب حركت مي‌كنند جزو آخرين نفرات مي‌دانم اما با اين حال تاكيد مي‌كنم كه امروز جهان، تشنه حقيقت اسلام ناب و انديشه هاي نو است و آن را در ايران مي‌جويد.



واکنش سرلشکر فیروزآبادی به اظهارات اخیر احمدی‌نژاد در خوزستان
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جو سازی مقام محترم رئیس جمهوری، آقای دکتر احمدی نژاد در سفر به استان خوزستان غیر قابل قبول و مایه تشویش اذهان عمومی است.



پروژه ايران هراسي در دستور كار دولت كانادا/ ملت سوريه با آراي خود سرنوشتشان را رقم خواهند زد
سخنگوي دستگاه ديپلماسي کشورمان در نشست خبري هفتگي با اشاره به سالگرد حمله نظاميان آمريکا به طبس گفت: بازخواني اين حادثه و حوادثي نظير آن، سندي است بر ادامه بي اعتمادي كشورها به آمريكا و ما اميدواريم اين دشمني‌ها کنار گذاشته شود.



تجربه‌هاي قضايي ايران در اختيار انديشمندان مسلمان قرار مي‌گيرد
معاون اول قوه قضاييه گفت: به بركت بيداري اسلامي جوامع اسلامي هويت اسلامي خود را بازيافته‌اند يعني مي‌خواهند مسلمان زندگي كنند و دين و آموزه‌هاي ديني بر تمام روابط آنها حاكم باشد.



ترخیص آیت‌الله موحدی کرمانی ظرف چند روز آینده
فرزند آیت‌‌الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران از ترخیص پدرش ظرف چند روز آینده از بیمارستان خبر داد.



وکيل هاشمي و خاتمي نيستم/ اصلا نماينده اصلاحات نيستم
کانديداي احتمالي دور يازدهم رياست جموري در جمع دانشجويان گفت:اگر هاشمي و خاتمي کانديداي انتخابات شوند من کنار خواهم کشيد و ما به دنبال اجماع هستيم چون شرايط کشور ايجاب مي‌کند. من وکيل آقاي هاشمي و خاتمي نيستم و حتي اصلا نماينده اصلاحات نيستم و من محمدرضا عارف هستم لطفا موضع آقايان هاشمي و خاتمي را در قبال من از خودشان بپرسيد.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار