حسین حاجی فرمانده پایگاه بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: خوشبخاته در پایگاه بسیج توانستیم محفل صمیمی و گرمی با فرزندان و خانواده ها ایجاد کنیم و به طور غیر مستقیم انتقال فرهنگی انجام دادیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط مومي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي؛ حسین حاجی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، درباره فعالیت های بسیج گفت: ما در پایگاه بسیج سعی داریم به کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد خدمات ارائه دهیم در کنار توجه به کارمندان ارشاد، توجه ما بیش تر ماطوف به کودکان و نوجوانان کارمندان ارشاد است. 
حاجی اضافه کرد: ما در پایگاه بسیج فارغ از اینکه افراد عضو بسیج هستند برنامه های بسیار متنوعی برای فرزندان در نظر گرفتیم که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد. 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج  درباره سلیقه ای عمل نکردن پایگاه بسیج توضیح داد: افرادی که از برنامه ها و اردوهایی مثل "راهیان نور" استفاده می کنند، فارغ از اعتقاد و نوع پوشش در جمع ما حضور پیدا می کنند. این ایجاد آزادی موجب نزدیک شدن مردم به ما شده است. 
وی تاکید کرد: پایگاه بسیج هیچ گاه سلیقه ای عمل نکرده است بنابراین با این اقدام طیف بیش تری از مردن جذب این پایگاه می شوند و فرزندان خود را بدون نگرانی به پایگاه ما می سپارند. 
حاجی ضمن ابراز خرسندی نسبت به اعتماد خانواده ها به پایگاه بسیج در این باره اظهار کرد: خانواده ها نسبت به فرزندان خود در دوران نوجوانی بسیار حساس هستند و نگرانی ها و دغدغه هایی درباره تغذیه فکری فرزندان و محیط دارند.  خوشبختانه خانواده ها از سلامت پایگاه ما مطلع هستند و فرزندان خود را برای گذراندن اوقات فراغت به ما می سپارند. 
وی درباره اقدامات پایگاه بسیج برای فراهم کرن امکانات برای سنین مختلف عنوان کرد: ما در مقاطع مختلف دبستان، راهنمایی و دبیرستان نیروهایی را تربیت کردیم، تا کودکان و نوجوانان در گروه های سنی مختلف بتوانند اوقات خوش و مفیدی را با ما داشته باشند. اوقات فراغت خودشان را بتوانند بگذرانند فضای آموزشی برای آنها فراهم دیدیم سعی کردیم برنامه ها مفرح و جذاب باشد. 
حاجی در ادامه صحبت های خود گفت: تلاش کردیم برنامه های متنوع و شادی را برای کودکان و نوجوانان داشته باشیم. همچنین رشته های مختلف ورزشی را در نظر گرفتیم. 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از نوجوانان را آموزش می دهیم در این باره بیان کرد: حدود 800 نوجوان را تحت آموزش قرار دادیم و به طور غیر مستقیم انتقال فرهنگی صورت گرفت. همچنین مشاورهای خانوادگی و تحصیلی برای نوجوانان گذاشتیم./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار