سرهنگ شجاعي پور، صبح امروز از دستگير يک سارق افغاني در يک بيمارستان خبر داد و گفت:" اين متهم اقدام به سرقت تلفن همراه يک بيمار کرده بود که پيش از خروج با هماهنگي ماموران مستقر در بيمارستان بازداشت شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، رييس کلانتري 148 انقلاب، از دستگير يک سارق افغاني در يک بيمارستان خبر داد و گفت:" اين متهم اقدام به سرقت تلفن همراه يک بيمار کرده بود که پيش از خروج با هماهنگي ماموران مستقر در بيمارستان بازداشت شد. 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" روز گذشته يکي از اعضاي همراه بيماران در بيمارستاني که در اين محدوده بود، به ماموران انتظامي کلانتري که در بيمارستان مستقر هستند مراجعه کرده و اعلام داشت زماني که بيمار وي خواب بوده است وي براي استفاده از سرويس بهداشتي از اتاق خارج مي شود اما زماني که مراجعه مي کند متوجه شده است که تلفن همراه بيمار به سرقت رفته است. 
وي افزود:" با توجه به گفته هاي اين شاکي، ماموران مستقر در بيمارستان محل هاي مختلف بيمارستان را مورد بازرسي و تحت نظر قرار مي دهند تا در صورت مشاهده متهم وي را دستگير کنند همچنين با هماهنگي هاي انجام شده مسئولان انتظامات در خروج و ورود بيمارستان نيز از موضوع مطلع شده و دراين زمينه به کمک ماموران انتظامي مي آيند.
سرهنگ شجاعي پور ادامه داد:" اين اقدامات دقايقي بعد نتيجه داد و يکي از ماموران انتظامي اين کلانتري فردي را در گوشه اي از حياط بيمارستان مذکور مشاهده مي کند که در حال باز کردن قطعات يک تلفن همراه است و بي توجه به اطراف در حال خارج کردن سيم کارت اين گوشي تلفن همراه است که بلافاصله به ظن اينکه وي بايد همان سارق باشد او را بازداشت مي کند. 
کلانتر 148 بيان داشت:" اين فرد که يکي از اتباغ افغاني بود به محض اينکه توسط پليس بازداشت شد سعي کرد با دستپاچگي اعلام کند که تلفن همراه متعلق به خود وي است اما زماني که با مالباخته روبرو شده و او تلفن همراه خود را شناسايي کرد و مشخصات آن را بيان داشت مشخص شد که تلفن همراه مذکور متعلق به مالباخته است که اين فرد افغاني اقدام به سرقت آن کرده است. 
وي افزود:" به اين ترتيب سارق مذکور به کلانتري منتقل شده و تحت بازجويي هاي انجام شده به جرم خود اعتراف کرد اما زماني که سوابق وي در سيستم پروفايل پليس تهران بزرگ مورد بررسي قرار گرفت ماموران دريافتند که اين متهم يکي از سارقان سابقه دار است که با حضور در بيمارستان هاي مختلف به عنوان عيادت کننده از فرصت استفاده کرده و اقدام به سرقت اموال و اشياي بيماران و همراهان آنها مي کند و تا کنون چندين مورد در اين زمينه پرونده داشته است. 
سرهنگ شجاعي پور در پايان ضمن اشاره به اينکه متهم اين پرونده به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شده است به شهروندان و مسئولان بيمارستان و اماکن خصوصي و عمومي توصيه کرد که در صورت بروز هرگونه مشکل موضوع را به ماموران انتظامي مستقر در همان محل گزارش دهند تا سريعا به آن رسيدگي شود./ف
برچسب ها: سارق ، تلفن ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار