جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل از ثبت‌نام 6 هزار نفر برای عضویت در شوراهای شهر و روستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محمد علی‌اکبری در نشست تشریح آخرین وضعیت ثبت‌نامی شوراهای شهر و روستا افزود: بعد از پایان مهلت قانونی ثبت‌نام که از 26 فروردین تا ساعت 24 اول اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده بود تعداد ثبت‌نامی‌ها از مرز 6 هزار و 66 نفر گذشت.

وی تصریح کرد:‌ در این هفت روز مهلت ثبت‌نام متقاضیان در مناطق شهری و روستایی ثبت‌نام کردند که از بین شرکت‌کنندگان 5 هزار و 238 داوطلب برای عضویت در شوراهای روستاها و 828 نفر برای عضویت در شوراهای چهارم شهری ثبت‌نام کردند.

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل خاطرنشان کرد: بیشترین ثبت‌نام‌ها مربوط به شهرستان پارس‌آباد و مشگین‌شهر و کمترین آنها مربوط به سرعین و کوثر بوده است.

علی‌اکبری اضافه کرد: ‌از خود شهر اردبیل 156 نفر در انتخابات چهارمین دوره شوراها ثبت‌نام کردند که با هم رقابت می‌کنند.

وی بیان کرد: ما در مجموع در 24 حوزه شهری 150 نفر منتخب شوراها خواهیم داشت که راهی پارلمان محلی می‌شوند.

جانشین ستاد انتخابات استان یادآور شد: در یک‌هزار و 29 روستای استان نیز 3 هزار و 198 نفر راه یافته به شوراهای روستایی را خواهیم داشت که در مجموع 3 هزار و 348 نفر از ثبت‌نام‌شدگان راهی چهارمین ایستگاه خدمت‌رسانی به مردم در قالب پارلمان محلی می‌شوند.

علی‌اکبری در ادامه گفت: ‌بعد از ثبت‌نام، هیئت‌های اجرایی به مدت 10 روز صلاحیت کاندیداها را بررسی کرده و روز 28 اردیبهشت ماه سال جاری نتیجه اعلام می‌شود.

وی افزود: زمان آغاز تبلیغات نیز از 14 خرداد تا 23 این ماه است/س 

برچسب ها: اردبیل ، وضعیت ، ثبت ، نام ، شوراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.