مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روزدوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: در پیدایش جریان انحرافی غفلت کردیم ،‌اورهال دو فروند هواپیمای F4 و بوئینگ 707 نیروی هوایی ،‌ انفجارهای آمریکا معلول عملکرد دولت‌مردان این کشور است و...

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

کدام پست‌هاي کشوري از عضويت در شوراها محروم هستند؟ / 28 ارديبهشت‌ماه، زمان نهايي ارائه نتايج تاييد صلاحيت‌ها

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/2/1027138_692.jpg

حسين طلا رئيس هيئت نظارت بر انتخابات شوراهاي تهران آخرين جزئيات روند تاييد صلاحيت داوطلبان انتخابات شوراها و برگزاري اين انتخابات را تشريح کرد.

نرخ ارز در بودجه، شناور مديريت شده خواهد بود/ تعيين‌تکليف هدفمندي يارانه‌ها به جلسه عصر کميسيون تلفيق موکول شد
 عضو کميسيون تلفيق لايحه بودجه 92 گفت: تعيين‌تکليف هدفمندي يارانه‌ها به جلسه عصر اين کميسيون تلفيق موکول شد.

خاتمی کانديدا شود به نفع او کنار خواهم کشيد

 کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر چنانچه رئیس‌جمهور پیشین کشورمان به عرصه انتخابات سال 92 ورود پیدا کند قطعا تمام فعالیت‌ها و ستاد انتخاباتی خود را در اختیارش می‌گذارم و به نفع او کنار خواهم کشید.

راه‌اندازی تیم‌های جدید پاکسازی به‌صورت اورژانسی توسط مرکز مین‌زدایی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با اقدامات جهادی در امر پاکسازی میادین مین خوزستان، روند پاکسازی بیش از 10 سال جلو افتاده است.

انفجارهای آمریکا معلول عملکرد دولت‌مردان این کشور است
 معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حکومت آمریکا منشأ بزرگ‌ترین تروریسم دولتی در جهان است و به طور قهری، زشتی این پدیده دامن‌گیر جامعه آمریکا خواهد شد.

احمدي‌نژاد:دولت به خادمي ملت ايران افتخار مي‌كند/ آرمان ما جامعه سعادتمند سرشار از عدالت است
رييس جمهور با بيان اينكه بايد دست به دست هم با برادري، محبت و همدلي براي پيشرفت كشور گام برداريم، گفت: آرمان بلند ما رسيدن به جامعه سعادتمندِ سرشار از توحيد و عدالت است و اين شعار و هدف انقلاب ما است.

احمدی‌نژاد: پیغام دادند که اگر رویت را زیاد کنی پدرت را درمی‌آوریم /بايد حکومت علوي و نبوي برپا شود
 رئيس جمهور گفت: بايد حکومت علوي و نبوي در ايران برپا شود که بايد در راستاي محقق ساختن اين مهم تلاش کنيم.

در پیدایش جریان انحرافی غفلت کردیم

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: در صحنه انتخابات عده‌ای بیان کردند که قطعا کاندیداي نهایی از جبهه پرشمار اصولگرایان خواهد بود، ولی از جریان انحرافی غفلت کردند که باید از تجربه سال 88 در این زمینه درس بگیریم.

اصولگرايان متعهد شدند سه کانديدا معرفي کنند/حمايت جامعه روحانيت مبارز از کانديداي نهايي عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: همه اصولگرايان در سه جريان ائتلاف سه‌گانه، ائتلاف اکثريت اصولگرايان و مستقلين قرار گرفته‌اند و اين سه جريان براساس علاقه‌اي که به جامعه روحانيت مبارز دارند در گفتگو و ديدار با جامعه روحانيت مبارز متعهد شده‌اند که هر کدام در نهايت يک کانديدا معرفي کنند.

اورهال دو فروند هواپیمای F4 و بوئینگ 707 نیروی هوایی

متخصصان پیشکسوت و جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات اورهال (بازسازی اساسی) یک فرورند هواپیمای F4 و یک فروند بوئینگ 707 را به پایان رساندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار