رييس جمهور با بيان اينكه بايد دست به دست هم با برادري، محبت و همدلي براي پيشرفت كشور گام برداريم، گفت: آرمان بلند ما رسيدن به جامعه سعادتمندِ سرشار از توحيد و عدالت است و اين شعار و هدف انقلاب ما است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران محمود احمدي‌نژاد در اجتماع پرشور مردم آغاجاري با بيان اينكه امروز روزي است كه بايد تمام نقاط ايران را ساخته و آباد كنيم، گفت: خداي متعال يك امانت و ماموريت برعهده ملت ايران قرار داده ، تاريخ ، فرهنگ و عشق ملت ايران به پيامبر عزيز اسلام(س) و عشق به اهل بيت پاك ايشان يك امانت الهي است.

رييس جمهور اضافه كرد: فرهنگ انساني، صلح طلبي ، همبستگي، كريمانه زيستن، حق طلبي و سرزميني سرشار از منابع و استعدادهاي الهي امانات الهي براي ملت ايران محسوب مي شود.

احمدي نژاد خاطر نشان كرد: خداوند متعال در نقطه مقابل اين امانت، يك ماموريت بر عهده ملت ايران گذاشت كه همان ساختن يك الگوي متعالي انساني و الهي جامعه‌اي پيشرفته، مومن و پاك است كه مردم در زندگي از آن اظهار رضايت كرده و خوشنودي داشته باشند.

رييس جمهور اظهار داشت: بايد ايران را آنطور كه شايسته است آباد کنيم؛ اول براي سعادت و رفاه خودمان و بعد براي استقرار صفا و پاكي در جهان و تبديل شدن به نقطه اتكا ملت ها بسازيم.

احمدي نژاد گفت: بايد دست به دست هم با برادري، محبت و همدلي براي پيشرفت كشور گام برداريم.

رييس جمهور با بيان اينكه براي استقرار عدالت و توحيد در ابتداي راه قرار داريم، افزود: آرمان بلند ما رسيدن به جامعه سعادتمندِ سرشار از توحيد و عدالت است و اين شعار و هدف انقلاب ما است.

احمدي نژاد گفت: اگر حقيقت اسلام در جهان جاري شود، همه ملت ها را فراخواهد گرفت و از اين منظر ما دنبال برپا كردن جامعه اسلامي حقيقي هستيم كه راه آن برداشتن بي عدالتي ها و موانع و برقراري عدالت و دوستي و برقراري اقتصاد اسلامي در جهان است.

وي تصريح کرد: امروز در ابتداي اسلامي شدن هستيم و اين كار را بايد خودمان شروع كنيم، بايد فضاي عمومي كشور فضاي متعالي باشد .

رييس جمهور درباره چگونگي ساختن كشور گفت: همه جاي ايران جزء كشور است و هيج تفاوتي بين تهران و شهرستان آغاجاري وجود ندارد.

احمدي نژاد تاكيد كرد : دولت به خادمي ملت ايران و آغاجاري افتخار مي كند و نوكري شما را با هيچ چيزي عوض نمي كند، تا روزي كه توان داريم مصمم هستيم در مسير انقلاب تلاش كنيم و اگر همه دنيا بسيج شوند نمي توانند ما را از تصميمان منصرف كنند.

احمدي نژاد گفت: دولت با اتكا به خدا و پشتيباني مردم براي فشارها، بهانه جويي ها و هياهوهاي مختلف شياطين و بدخواهان ارزشي قائل نبوده و هيچگونه نگراني و هراسي از آن به دل راه نداده است و همه جان خود را فداي يك نفس ملت و مردم آغاجاري مي دانيم.

رييس جمهور تصريح كرد: دولت با امام، ‌شهدا و ولايت، عهد بسته كه مسير آرمان ها و اهداف بلند انقلاب را تا آخر ادامه داده و در اين مسير هيچگونه هراس و نگراني نداشته باشد.

وي با اشاره به اقدامات دولت براي شهرستان آغاجاري گفت: در ايجاد صنايع پايين دستي پتروشيمي ، اولويت با شهرستان آغاجاري است و دولت با ارائه تسهيلات از آن حمايت مي كند؛ دولت همچنين امكانات و تسهيلاتي براي عمران و آباداني و رفاه مردم اين شهرستان فراهم خواهد كرد.

رييس جمهور همچنين با اشاره به ويژگي مردمان آغاري اظهار داشت : مردم اين ديار، مردماني مومن، پرتلاش، باصفا و مدافعان حقيقي انقلاب و ارزش هاي الهي هستند؛ مردم آغاجاري هميشه براي ايران مفيد بوده و هرچه از مردم اين ديار ثبت شده است؛ خوبي، صفا، شجاعت و مردانگي است.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار