قایقرانی كه با اقبال توانست از برخورد با اتوموبیل سقوط كرده از بالای یك صخره در رودخانه جان سالم به در ببرد، توانست افرادی كه در آن زندانی شده بودند را نجات دهد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛به نقل از اسكای، یك قایقران كایاك كه كم مانده بود توسط خودرویی كه با انحراف از جاده از بالای صخره به داخل رودخانه سقوط كرده بود برخورد كند، جان آن خانواده پنج نفره را نجات داد.
خودروی شاسی بلند این خانواده با تیركی بتونی در كنار جاده برخورد كرده ، سپس به درختی كوبیده و بعد از برخورد با یك تخته سنگ به میان رودخانه پرتاب شده است.
مارك دیووتری كه در «روخانه آمریكایی» در نزدیكی ساكرامنتو در ایالت كالیفرنیای شمالی كایاك سواری می كرده است گفت كه این خودروی افسار گسیخته درست گشت سرش در آب پرتاب شده است.
او به شبكه محلی KCRA گفت: « خوش اقبالی محض بود كه آنها روی من نیفتادند. من تنها چند ثانیه پیش از آن كه خودروی آنها از روی صخره به آب بیفتد در همان محل سقوط خودرو قرار داشتم.»
سه كودك توانسته بودند تا كمربندهای ایمنیشان را باز كرده و شنا كنان خود را از خودرو خارج كنند. آقای دیووتری آنها را از آب گرفته و با قایقش به ساحل برده است.
اما با اینحال به گزارش KCRA راننده خودرو نتوانسته است كه از این گور آهنین خارج شود و سر و ته در آن گیر كرده بوده است. همسرش نیز در كنارش باقی مانده بوده است تا سرش را بالای آب نگاه دارد.
او نهایتا توسط آتش نشانان منطقه ال دورادو نجات پیدا كرد اما در این حادثه متحمل صدمات زیادی شده بود.
وضع عمومی پنج سرنشین خودرو پایدار گزارش شده است و كودكان نیز به جز شوك ناشی از حادثه آسیب دیگری ندیده اند.
منبع: نيمروز
برچسب ها: نجات ، خانواده ، غرق ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.