رئیس جمهور گفت: دولت با اتکا به حمایت همه جانبه مردم، برای هیاهوی شیاطین و بدخواهان ارزشی قائل نیست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمود احمدی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در اجتماع مردم شهرستان آغاجاری در استان خوزستان اظهار کرد:  ملت ایران در طول تاریخ ثابت کرده که سر سوزنی از حقش کوتاه نمی آید و این موارد در طول تاریخ به پشتوانه اراده ملت ایران برای تمام دینا ثابت شده است.

وی افزود: دولت قصد دارد تمام نقاط ایران را بسازد و آباد کند که در این مدت به صورت جدی در این راه قدم برداشتیم.  بايد ايران را آنطور كه شايسته است آباد کنيم؛ اول براي سعادت و رفاه خودمان و بعد براي استقرار صفا و پاكي در جهان و تبديل شدن به نقطه اتكا ملت ها بسازيم.

احمدی نژاد عنوان کرد: فرهنگ انساني، صلح طلبي، همبستگي، كريمانه زيستن، حق طلبي و سرزميني سرشار از منابع و استعدادهاي الهي امانات الهي براي ملت ايران محسوب مي شود. خداوند متعال در نقطه مقابل اين امانت، يك ماموريت بر عهده ملت ايران گذاشت كه همان ساختن يك الگوي متعالي انساني و الهي جامعه‌اي پيشرفته، مومن و پاك است كه مردم در زندگي از آن اظهار رضايت كرده و خوشنودي داشته باشند.

رئيس جمهور اظهار کرد: باید با همکاری و همیاری هم و با برادری و محبت برای پیشرفت کشور گام برداریم و اجازه ندهیم برخی موارد ما را در راه رسیدن به این هدف برگ سست کند.

احمدي نژاد عنوان کرد: اگر حقيقت اسلام در جهان جاري شود، همه ملت ها را فراخواهد گرفت و از اين منظر ما دنبال برپا كردن جامعه اسلامي حقيقي هستيم كه راه آن برداشتن بي عدالتي ها و موانع و برقراري عدالت و دوستي و برقراري اقتصاد اسلامي در جهان است.

وي تصريح کرد: امروز ما در ابتدای اسلامی شدن هستیم و این کار را باید ابتدا از خود آغاز کنیم تا به دنبال آن فضای کشور نیز متعالی شود. امروز باید کشور را بسازیم و در این بین هیچ تفاوتی برای دولت بین تهران به عنوان پایتخت کشور و شهرستانی همانند آغاجاری نیست.

احمدي نژاد تاكيد كرد: دولت به خادمي ملت ايران و آغاجاري افتخار مي كند و نوكري شما را با هيچ چيزي عوض نمي كند، تا روزي كه توان داريم مصمم هستيم در مسير انقلاب تلاش كنيم و اگر همه دنيا بسيج شوند نمي توانند ما را از تصميمان منصرف كنند.

وی عنوان کرد: دولت به اتکا به خداوند و پشتوانه عظیم مردمی، تسلیم فشارهای و بهانه جویی ها نمی شود و ارزشی برای هیاهوی مختلفی که از سوی شیاطین و بدخواهان به راه افتاده نمی شود. در این مدت دولت ترس و واهمه ای از این موارد به دل راه نداده است .

رئيس جمهور تصريح كرد: دولت با امام، ‌شهدا و ولايت، عهد بسته كه مسير آرمان ها و اهداف بلند انقلاب را تا آخر ادامه داده و در اين مسير هيچگونه هراس و نگراني نداشته باشد.

وي با اشاره به اقدامات دولت براي شهرستان آغاجاري گفت: در ايجاد صنايع پائين دستي پتروشيمي، اولويت با شهرستان آغاجاري است و دولت با ارائه تسهيلات از آن حمايت مي كند. دولت همچنين امكانات و تسهيلاتي براي عمران و آباداني و رفاه مردم اين شهرستان فراهم خواهد كرد./ک

برچسب ها: دولت ، ارزش ، بدخواهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.