عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: همه اصولگرايان در سه جريان ائتلاف سه‌گانه، ائتلاف اکثريت اصولگرايان و مستقلين قرار گرفته‌اند و اين سه جريان براساس علاقه‌اي که به جامعه روحانيت مبارز دارند در گفتگو و ديدار با جامعه روحانيت مبارز متعهد شده‌اند که هر کدام در نهايت يک کانديدا معرفي کنند.

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برخي خبرها که حاکي از حمايت جامعه روحانيت مبارز از کانديداتوري " علي اکبر ولايتي" در انتخابات آتي دارد، اظهار داشت: جامعه روحانيت مبارز تاکنون وارد مصدايق انتخاباتي نشده است.

عضو جامعه روحانيت مبارز با تشريح سازوکار انتخاباتي اين جامعه گفت: همه اصولگرايان در سه جريان ائتلاف سه‌گانه، ائتلاف اکثريت اصولگرايان و مستقلين قرار گرفته‌اند و اين سه جريان براساس علاقه‌اي که به جامعه روحانيت مبارز دارند در گفتگو و ديدار با جامعه روحانيت مبارز متعهد شده‌اند که هر کدام در نهايت يک کانديدا معرفي کنند.

وي تصريح کرد:‌ بنابراين در اين مدل انتخاباتي تا زمان ثبت نام و مدتي بعد از آن سه کانديدا با هم رقابت مي‌کنند و در ايام نزديک به برگزاري انتخابات براساس فضا سنجي و نظر سنجي از ميان اين سه نفر هر کدام که از ديگر کانديداها سبقت بگيرد دو کانديداي ديگر به نفع وي کنار بروند.

"حجت‌الاسلام ابراهيمي" با بيان اينکه جامعه روحانيت مبارز در ابتدا از اين سه کانديدا و در نهايت از گزينه نهايي حمايت خواهد کرد، افزود: در حال حاضر همه اصولگرايان مورد حمايت جامعتين هستند و سه کانديدايي که توسط گروه‌ها معرفي مي‌شوند نيز مورد تاييد قرار خواهند گرفت.

عضو جامعه روحانيت مبارز درباره رايزني‌ها با ساير اصولگرايان خاطر نشان کرد: تاکنون تقريبا همه اصولگرايان با آيات عظام مهدوي کني و يزدي و يا با حضور در جلسات شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز رايزني و  مذاکرات خود را انجام داده‌اند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار