پلارک بر تسریع در روند بازسازی حرم طفلان مسلم (ع)، سامرا و کاظمین تاکید کرد.

حسن پلارک در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت بازسازی حرم طفلان مسلم (ع) و همچنین پروژه های مهم طلاکاری گنبد سامرا و کاظمین خواستار تسریع در اتمام این پروژه ها شد و گفت: در سفری که اخیراً به عتبات داشتم به دقت از مراحل کار حرم طفلان مسلم (ع) بازدید کرده و با جلسه ای که با دیوان مرمت شیعی داشتم مصمم شدیم که ان شاء الله کار را با سرعت بیشتری ادامه داده و به پایان ببریم .
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه یقیناً با توجه به ارادت محبین اهل بیت (ع) به حضرت مسلم (ع)  و فرزندان ایشان، این علاقمندی وجود دارد که اگر در جایی هم نیاز گسترده به حمایت های مردم باشد مساعدت لازم را به عمل آورند.
 
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در ادامه با اشاره به پروژه های طلاکاری گنبد امامین عسکریین اظهار داشت: ای کاش از ابتدای کار تمامی مراحل توسط عکس و فیلم مستندسازی می شد تا مردم بدانند طلاکاری یک گنبد به راحتی انجام نمی شود.   
پلارک خاطر نشان كرد: یقیناً با پرده برداری از گنبد طلائی امامین عسکریین همه کسانی که چشم نداشته و ندارند که این پروژه به سرانجام برسد، خواهند فهمید که ما پیروان اهل بیت (ع) در ارائه خدمات و حفظ شأن ائمه بزرگوار ذره ای درنگ نخواهیم کرد.
 

برچسب ها: بازسازی ، سامرا ، کاظمین ، طفلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار