مسئول بسيج دانشگاه اصفهان گفت: ملت ايران هرگز از حقوق طبيعي خود که دربردارنده استقلال و کيان جامعه اسلامي است دست بر نخواهند داشت.

علي صالحي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تصميم غربي‌ها در موکول کردن مذاکرات هسته‌اي به بعد از برگزاري انتخابات رياست جمهوري ايران اظهار داشت: آمريکا براي هم جهت کردن افکار عمومي در منطقه از هيچ اقدامي فروگذار نخواهد ماند و با انجام اينگونه قدامات سعي در ايجاد نا آرامي و  تشويش اذهان عمومي دارد. 
 
وي تصريح کرد: مذاکرات گروه 1+5 تنها نام مذاکره را در خود گنجانده و  معناي تعامل بشر دوستانه در عرصه جهاني را به ظاهر  يدک مي‌کشد؛ لذا برگزاري نشست‌هاي مختلف نمي‌تواند تعريف درستي از اتخاذ تصمیم‌گیری‌هاي غرب در تحریم عليه ایران را داشته باشد.

مسئول بسيج دانشگاه اصفهان افزود: ايران با شعار عزت، حکمت و مصلحت سعي در نشان دادن چهره واقعي آمريکا به عنوان منشأ پليدي‌ها و وقوع  پديده تروريسم به دنيا دارد و آمريكا هم هميشه در مقابله با جمهوري اسلامي ايران به ایفاء نقش پرداخته است.

وي با بيان اينكه در حال حاضر آمريكا  به نتايج انتخابات رياست جمهوري ايران متمركز شده، اظهار داشت: عدم ارائه زمان مشخص براي ادامه مذاكرات هسته‌اي غرب با ايران نشان دهنده اين مسئله است كه آمريكا  تصور اشتباهي از اعمال و تداوم تحريم‌ها و فشار آن بر مردم ايران را دارد.

صالحي در پايان خاطرنشان کرد: جهان غرب و استکبار بدانند ملت ايران هرگز از حقوق طبيعي خود که در بردارنده استقلال و کيان جامعه اسلامي است،دست بر نخواهند داشت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: حراست ، کیان ، صالحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار