شبكه خبري "راشا تودي" در مصاحبه اي با يكي از اقوام برادران "تسارنايف" كه از مظنونين حادثه بمبگذاري بوستون بوده اند، تأکيد کردند كه اين دو برادر به هيچ وجه با روههاي شبه نظامي چچني ارتباطي نداشته اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشا تودي، تامرلان 26 ساله صبح روز جمعه در حومه بوستون كشته شد و برادرش جوهر نيز بازداشت شده است.

وي بشدت مجروح شده و مسئولين پزشكي و پليس اظهار داشته اند كه بدليل جراحات وارده بر گلويش قادر به تكلم نيست.

در جمهوري داغستان خانواده اين دو برادر مظنون هنوز از شنيدن اين خبر در بهت و حيرت به سر مي برند.

"پاتيمات سليمانووا" زن عموي برادران تسارنايف در گفتگوي با شبكه خبري "راشا تودي" اظهار داشته كه "تامرلان عضو هيچ گروه شبه نظامي چچني اي نبود" وي در ادامه افزوده است "او به اسلام اعتقادداشت اما فردي ميانه رو بود و به هيچ وجه معتقد به اقدامات خشونت آميز نبود.

وي همچنين افزوده است كه پدر جوهر تصميم دارد تا به آمريكا سفر كند و جسد سوخته فرزندش را تحويل بگيرد.

اين فرد كه از بستگان نزديك برادران تسارنايف بوده است از وارد نمودن اين اتهام بر آنان اظهار تعجب كرده و افزوده است "آنان همواره به بزرگترهاي خود احترام مي گذاشتند. محال است كه اين پسران توانسته باشند چنين كاري كرده باشند.

وي در ادامه افزوده است "او مردي كنجكاو بود و علاقه اش به اسلام نيز از روي خلوص قلبي واقعي او بوده است." پيش تر نيز مادر اين دو برادر اظهار داشته بود كه "محال است كه پسرانش مرتكب اقدامي تروريستي شده باشند."  



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار