دبير ستاد سرمايه گذاري خارجي استان يزد گفت: دو طرح سرمایه گذاری خارجی مربوط به تركيه و پاكستان با حجم 12 میلیون دلار در استان اجرا شده و به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،مرادعلی میر با بیان اینکه این طرح ها در زمینه نانو لاستیک و فولاد مورد بهره برداري قرار مي گيرد، اظهار داشت: طرح های یاد شده سال گذشته با مشارکت سرمایه گذاران ترکیه، هند و شرکای داخلی آنها اجرا شده است.

وي افزود: دو طرح سرمایه گذاری خارجی در زمینه صنایع مفتول و کاشی و سرامیک با حجم  20 میلیون دلار و 30 میلیون یورو با مشارکت سرمایه گذاران کشور ترکیه و پاکستان در حال اجراست.

دببر ستاد سرمایه گذاری استان یزد اضافه کرد: همچنین سال گذشته پیگیری­های لازم برای اخذ مجوز استانی سه طرح سرمایه­گذاری خارجی انجام شد و براي كسب مجوز به سازمان سرمايه­گذاري خارجي و كمكهاي فني و اقتصادي كشور فرستاده شد.

وی این طرح ها را در زمینه فولاد، نفت و گاز بیان کرد که با حجم سرمایه گذار ی320  میلیون دلار، 9 میلیون یورو و یک میلیارد و 735 میلیون ریال با مشارکت سرمایه گذاران کشور هند، ترکیه و هنگ کنگ اجرا خواهد شد.

وی همچنين از اجرای دو طرح سرمایه گذاری خارجی در زمینه فولاد نورد و قطعه سازی خودرو در سال جاری خبر داد./ک

برچسب ها: ترکیه ، طرح ، سرمایه گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.