نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار امسال در گرو توجه ویژه به بخش کشاورزی است.

رجایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، افزود: توجه ویژه به ظرفیت های بخش کشاورزی زمینه و بستر مناسبی برای حماسه اقتصادی فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه در این بخش ظرفیت های بسیاری وجود دارد گفت: در سال جاری باید با هدف گذاری در بخش کشاورزی زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم کنیم.

وی استفاده از تکنولوژی های نوین در بخش کشاورزی، افزایش بهره وری، به وجود آوردن ظرفیت های جدید، استفاده از روش های نوین آبیاری در توسعه کشاورزی، ایجاد زیرساخت های لازم از جمله تجهیز و نوسازی اراضی و شرایط حضور در بازارهای جهانی برای تولید را از جمله برنامه های است که می تواند در این مهم موثر باشد.

وی در ادامه مشارکت عظیم و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را خلق حماسه سیاسی دانست و افزود: مردم با حضور گسترده و پر شور خود توطئه های دشمنان را برای ضربه زدن به کشور و انقلاب اسلامی خنثی می کنند./س

برچسب ها: کشاورزی ، اقتصاد ، سیاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.