"محمد ياسر تباره" سخنگوي "غسان هيتو" نخست وزير جعلي گروه موسوم به "ائتلاف ملي سوريه" روز گذشته در جريان برگزاري نشست ضد سوري موسوم به "دوستان سوريه" از رهبران كشورهاي غربي خواست تا سلاح هاي بيشتري را در اختيار تروريست هاي سوري قرار دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه حريت ؛ وي در ادامه ازغربي ها خواست تا بيش از پيش از گروه تروريستي موسوم به "ارتش آزاد سوريه" حمايت نمايد و در اين باره افزود "اميدواريم تا كشورهاي غربي در اين جهت حركت نمايند" .

 وي در ادامه با حالتي ملتمسانه خطاب به رهبران كشورهاي غربي حاضر در اين نشست گفت "ما فهرستي از نيازهاي خود را تهيه كرده ايم. ما از كشورهاي غربي مي خواهيم تا موشك هاي اسكاد و باليستيك در اختيارمان قرار دهند."

 او در ادامه از ديدار قريب الوقوع "غسان هيتو" با "جان كري" وزير امور خارجه آمريكا و "ويليام هيگ" وزير امور خارجه انگليس در لندن نيز خبر داد.  با اين حال اختلاف نظر و تفرقه در جبهه معارضين سوري حتي در اين زمينه نيز ديده شد چنانچه "سليم ادريس" فرمانده گروه تروريستي موسوم به "ارتش آزاد سوريه" در مورد احتمال افزايش كمك هاي تسليحاتي كشورهاي غربي به تروريست هاي سوري ابراز ترديد نمود. 

                                           آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: گدایی ، کشور ، غربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار