شمار زيادي از افراد مسلح تروريست از جمله چند تروريست غير سوري در حملات نيروهاي ارتش در چندين منطقه در ريف دمشق ، حمص ، درعا ،‌ ادلب و حلب کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ، نيروهاي ارتش سوريه شمار ديگري از تروريستها را در ذيابيه ، يلدا ،حرستا و حجيره در ريف دمشق از پاي در آوردند.در حمص نيز نيروهاي نيروهاي ارتش سوريه شماري از تروريستها را در رستن و رضوانيه در ريف قصير کشند.

در حومه  ادلب نيز نيروهاي ارتش شماري از تروريستها را در نزديکي روستاي ابلين ، تل سلمو ، ام غزال ، ابو ظهور و معرتمصرين از پاي در آوردند .در حومه درعا نيز نيروهاي ارتش به مخفيگاههاي تروريستها و مکانهاي تجمع آنها در جيزه ، معربا ، صماد و بصري الشام ، النعيمه ، خربه غزاله ، بصر الحرير ، جمله و طف يورش بردند و شمار زيادي از آنها را کشتند که تعدادي از آنان نيز غير سوري بودند.

ناصر ابو عيطه و محمود ابو البندوره از اردن ، زهران بلتاجي از مصر ، سهيل عنزي از کويت و عبد الحکيم معروف به  ابودجانه از الجزاير در حمله نيروهاي ارتش سوريه کشته شدند.در حومه حلب نيز نيروهاي ارتش با اعضاي يک گروه تروريست در کازيه مناره درگير شدند و شماري از آنها را کشتند و زخمي کردند.

شماري از تروريستها در جاده مسلميه ، شمال بيمارستان کندي ، بيره ، بکاره ، بريج و نزديکي مسجد حندرات ، منغ ، علقميه ، ماير ، تل رفعت ، حريتان ، ياقد العدس و کفر حمرا در ريف حلب کشته شدند و تجهيزات آنان نيز منهدم شد .در شهر حلب نيز شماري از تروريستها در منطقه ليرمون ، شيخ مقصود و کارلتون کشته شدند و به آنان تلفات سنگيني وارد شد .

گفتني است نيروهاي مسلح سوريه يک دستگاه خودروي حامل تروريستها ، سلاح و دستگاههاي بسيار پيشرفته مخابراتي را در دمشق توقيف کردند.

                                    آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، هلاکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار