بخشدار سعدآباد گفت: زندگی و معاش 85 درصد مردم سعدآباد از طریق کشاورزی و نخیلات است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالرحیم افروغ در نشست با فرماندار دشتستان و مسئولان سعدآباد اظهار داشت: سعدآباد از مناطق مهم و تاثیرگذار در استان است و در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است.

وی افزود: برای رشد و پیشرفت این منطقه از تمام امکانات و توانمندی موجود بهره برده‌ایم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

بخشدار سعدآباد خاطرنشان کرد: نظارت مستمر بر واحدهای تجاری و وضعیت بازار در سعدآباد از مسائل مهمی است که در این بخش به‌صورت ویژه به‌ آن توجه داشته‌ایم و این امر رضایت گسترده مردمی و کاهش اعتراضات به وضعیت بازار را به دنبال داشته است.

افروغ تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان عملکرد مطلوبی در تنظیم بازار داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

این مسئول با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به کشاورزی سعدآباد گفت: زندگی و معاش 85 درصد از مردم این بخش از طریق کشاورزی و نخیلات است.

بخشدار سعدآباد بر لزوم راه‌اندازی هر چه زودتر سد دالکی تاکید کرد و گفت: این امر در توسعه کشاورزی منطقه سعدآباد تاثیرگذار است.

وی متذکر شد: گسترش و ارائه تسهیلات دولتی برای اجرای طرح‌های نوین آبیاری و بتونی کردن کانال‌های آبیاری در این بخش تاثیر به‌سزایی در حوزه کشاورزی و اشتغال منطقه خواهد داشت و از مسئولان شهرستان انتظار داریم در این مسیر همکاری کنند.

در این نشست تعدادی از مسئولان شهرستان دشتستان و مسئولان سعدآباد نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند./ج1

برچسب ها: فرماندار ، کشاورزی ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.