فرماندار شهرستان دماوند گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نخستین نماد تجلی اراده مردمی، عرصه مناسبی برای خدمتگزاری به نظام هستند.

ˈسعید افشارنادریˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: اداره امور شهرها و روستاها بر اساس وظایفی که قانونگذار پیش بینی و تصریح کرده، بر عهده شوراهای اسلامی است.

وی گفت: شوراها نخستین نماد تجلی اراده مردمی هستند و مردم نظاره گر عملکرد و اقدامات آنان بوده و تلاش هایشان در معرض دید عموم است.

افشارنادری شوراها را عرصه خدمتگزاری توصیف و تصریح کرد: افرادی که این شایستگی را در خود می بینند و تمایل و دغدغه خدمتگزاری به اسلام، انقلاب و نظام اسلامی را دارند، در جهت عمران، آبادانی، توسعه و بالندگی کشور وارد صحنه شوند.

وی افزود: در این راستا و بر اساس برنامه زمان بندی شده در حوزه انتخابیه دماوند، هیات اجرایی شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در فرمانداری و بخشداری های تابعه تشکیل شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به ثبت نام شوراها خواستار مراجعه به موقع کاندیداها برای نام نویسی شد و تاکید کرد: کاندیداها ثبت نام را به ساعات پایانی روز یک شنبه اول فروردین موکول نکنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.