مربی ایرانی پینگ پنگ که عهده دار هدایت تیم ملی عراق بود گفت: زارع پور، نپسندید که من در فدراسیون ایران فعالیت کنم و از زمان وی دیگر کنار گذاشته شدم.

جمیل لطف اله نسبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: من در زمان فدراسیون سابق تنیس روی میز ، به عنوان مدرس  و مربی فعالیت داشتم اما زمانی که محمد زارع پور روی کار آمد به هر دلیلی نخواست که من فعالیت کنم.

به هر حال سلیقه وی بود و من هم احترام می گذارم اکنون در کردستان شهر خودم به پینگ پنگ خدمت می کنم هر وقت هم که در عرصه ملی مرا بخواهند مثل یک سرباز در خدمت وطنم هستم.

وی در خصوص هدایت تیم ملی عراق گفت: عراقی ها در ابتدا خواستند با من قرار داد دوساله امضا کنند اما من به خاطر مسائل خانوادگی 6 ماه با آنها قرار داد بستم و همراه آنها به مسابقات کشورهای عربی هم رفتیم و اکنون دیگر قراردادم تمام شد و دوباره به کردستان بازگشتم.

لطف اله نسبی درباره ورزش تنیس روی میز در کردستان خاطر نشان کرد: در کردستان به دفعات روساي هیئت تغییر کرده اند و در هر کجا مدیریت ثبات نداشته باشد وضعیت جالب نیست. ما در کردستان به خاطر مربیان دلسوز از نظر تربیت بازیکنان بسیار جلو هستیم از نظر سالن هم مشکل نداریم زیرا اداره کل تربیت بدنی استان به دلیل مقامهایی که ما کسب کرده ایم  سالن در اختیارمان قرار داده اما متأسفانه برای تیم دادن در لیگ حامی مالی نداریم.

وی ادامه داد: در کردستان کارخانه یا کارگاهی نیست که قدرت مالی داشته باشد و تیم را تأمین کند این درحالی است که بازیکنان خوبی در این استان هستند که تیم قدرتمندی را تشکیل خواهند داد و متأسفانه مجبورند به تیمهای شهرهای دیگر بروند.

لازم به ذکر است، جمیل لطف اله  نسبی قهرمان سابق و عضو تیم ملی بزرگسال تنیس روی میز بود، وی مربی بین الملی است و اولین کتاب معتبر فدراسیون جهانی پینگ پنگ را ترجمه کرده است.

لطف اله نسبی مربیگری تیم ملی نوجوانان ایران را به عهده داشت و در پروتورهای بین اللملی و مسابقات قهرمانی آسیا آنها راهمراهی کرده است.

وی بارها همراه نوشاد عالمیان در کمپ تمرینی خارج و داخل کشور شرکت داشته و عهددار هدایت این نابغه تنیس روی میز بوده است./آق

برچسب ها: پینگ پنگ ، نسبی ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار