معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: اگر در انتخابات 88 فریب بزرگ دشمن «تهمت تقلب» بود، به نظر می‎رسد در انتخابات 92 فریب بزرگ موضوع «مذاکره و سازش با آمریکا» و نشان دادن راه حل مشکلات اقتصادی در موضوع مذاکره با آمریکاست.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حمیدرضا مقدمفر صبح امروز در پنجمین همایش عاشقان ولایت در مشهد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حماسه سیاسی،حماسه اقتصادی» اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب برای سال 91 تعبیر رزمایش را به کار بردندکه حقیقتا سال گذشته رزمایشی برای مردم ایران بود و مردم نشان دادند که آماده خلق حماسه هستند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در سال 91 با وجود فشارهای اقتصادی و گرانیها توانست آن حماسه عظیم را در 22 بهمن به منصه ظهور بنشاند.

* لزوم بصیرت از نوع دشمن شناسی و شناخت سناریوهای دشمن

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در ادامه با تاکید بر لزوم بصیرت و دشمن شناسی و شناخت سناریوهای دشمن به عنوان یکی از الزامات حماسه سیاسی خاطرنشان کرد: مطالبی که در فرمایشات حضرت آقا در روز اول سال در حرم مطهر بیان شد، دریایی از معارف سیاسی و محتوای غنی و روشنگرانهای بود که باید بیش از این مورد کنکاش، تبیین و توجه قرار گیرد.

مقدم‌فر افزود: دستگاههای مسئول در حوزههای سیاسی، اطلاعاتی و فرهنگی و... باید سناریوها و دسیسههای دشمن برای انتخابات پیش رو را برای نخبگان، خواص و مردم در این حماسه تبیین کنند و مراقب باشند خدای ناکرده مثل فتنه 88 غافلگیر نشوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکا اذعان داشت: اگر در انتخابات 88 فریب بزرگ دشمن «تهمت تقلب» بود، به نظر میرسد در انتخابات 92 فریب بزرگ موضوع «مذاکره و سازش با آمریکا» و نشان دادن راه حل مشکلات اقتصادی و... در موضوع مذاکره با آمریکاست.

وی افزود: آمریکاییها از مذاکره، تسلیم مردم ایران را طلب میکنند و عدهای در داخل مانند دوران هاشمی و خاتمی به دنبال این وابستگی و در واقع ذلت و توقف رشد و شکوفایی کشور هستند.

مقدمفر گفت: آمریکاییها نه تنها به دنبال حل مشکلات ما نیستند بلکه به‏دنبال متوقف کردن پیشرفتهای ایران هستند، در حالی که آنها حتی هم پیمانان خود مانند برخی از اعضای اتحادیه اروپا مثل یونان را نمیتوانند نجات دهند، از طرفی آمریکا خود نیز در بحران شدید اقتصادی قرار دارد.


برچسب ها: حل ، مشکلات ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.