تیم پیام صنعت آمل ( کاچیلا) با یکی پیروزی با ارزش خانگی در هفته هفتم مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در آستانه صعود زودهنگام به مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندرا ن ، دو تیم پیام صنعت آمل وشموشک نوشهر در هفته هفتم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر جمعه در ورزشگاه لیتکوه آمل به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه پر گل 3بر 2 میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

برای تیم پیام صنعت آمل در این دیدار "میثاق اسماعیل پور" در دقیقه 15، "مهران اسماعیلی" دقیقه 24 و "محمدرضا گشتاسبی" در دقیقه 52 سه بار دروازه تیم شموشک نوشهر را باز کردند.

تیم شموشک نوشهر هم در این دیدار توسط "محمد رودگر" در دقیقه 2 و "رامین خطیبی" در دقیقه 13 گلزنی کردند.

دو تیم پیش از این مسابقه در شرایطی به مصاف هم رفتند که تیم پیام صنعت آمل (کاچیلا) با 13 امتیاز در صدر جدول رده بندی شش تیمی گروه سوم این مسابقات وتیم شموشک نوشهر با 3 امتیاز درمکان پنجم قرار داشتند.

تیم شموشک نوشهر که در بازی رفت در خانه با نتیجه 2بر یک مغلوب تیم تیم پیام صنعت آمل (کاچیلا) شده بود، بازی را هجومی آغاز کرد وبرخلاف انتظارها در کمتر از 13 دقیقه از شروع مسابقه با دو گل به میزبان آملی خود پیش افتاد تا دلهره و ناراحتی را در چهره کادرفنی واعضای هیئت مدیره تیم پیام صنعت آمل بنشاند.

پس از این گل شاگردان " حسین ولی نژاد " در تیم پیام صنعت آمل که برای تثبت صدرنشینی و اختلاف امتیاز با حریفان خود به 3 امتیاز هفته هفتم نیاز زیادی داشتند، به طور کامل توپ ومیدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 24 بازی توسط "مهران اسماعیلی" مزد تلاش های خود را دریافت کردند و بازی را به تساوی کشاندند./ب

برچسب ها: صعود ، فوتبال ، دسته دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.