"بن بست یلدا" فیلم تلویزیونی این هفته شبکه سحر برای مخاطبان آذری زبان سیمای آذری است که یکشنبه به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، " بن بست یلدا " به سرپرستی مهدی حسین زاده به زبان آذری دوبله شده است.
در این فیلم تلویزیونی سعید بحرالعلومی ضمن گویندگی، مدیریت دوبلاژ آن را نیز انجام داده است. غلامرضا صفوی ترجمه، النور باغیش اف ویراستاری، ساناز اکبری صدابردار، و صادق صبور میکس این کار را بر عهده داشته اند.
ندا سام، ونوس محسن زاده، لعیا نبیل پور، شهباز دولت نژاد، معصومه چابک، محمدعلی نوروش، یوسف نوعی، صداقت نجف وند از جمله صداپیشگانی هستند که در برگردان آذری " بن بست یلدا " به گویندگی پرداخته اند.

در فیلم تلویزیونی " بن بست یلدا " ثریا قاسمی، جواد عزتی، آشا محرابی و آتش تقی پور از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.
این فیلم تلویزیونی که روایتگر داستان زنی مسن است که همسرش  مرحومش دارایی بسیاری از خود بر جای گذاشته است و حالا فرزندانش قصد کلاهبرداری از وی دارند ، در حالی که زن متوجه این قصد فرزندانش شده است، محصول گروه کودک و نوجوان و مناسبت های مرکز سیما فیلم است و عباس رنجبر کارگردانی و مسعود نوری تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند.
" بن بست یلدا " یکشنبه 1 اردیبهشت از ساعت 17:30 به وقت تهران برای مخاطبان آذری زبان از کانال 1 شبکه جهانی سحر خواهد رفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار