معاون مقابله با عرضه و امور بين‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از انهدام سه باند كلان قاچاق هروئين توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) استان كرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سردار بهرام نوروزي با اشاره به گزارش واصله در اين خصوص بيان داشت: پيگيري و اشراف اطلاعاتي پرسنل اداره كل اطلاعات استان كرمان در فروردين ماه سالجاري، موجب شناسايي و انهدام سه باند كلان قاچاق هروئين در اين استان شد.
وي ضمن تقدير و تشكر از دست‌اندركاران اين كشفيات كه با انجام پيگيري‌هاي مستمر اطلاعاتي صورت گرفته است، در تشريح اهميت اين كشفيات گفت: در اين سه عمليات، مجموعاً 310 كيلوگرم مواد مخدر شامل 250 كيلوگرم هروئين و 60 كيلوگرم ترياك كشف و تعداد 4 نفر از عناصر قاچاقچيان دستگير شده‌اند.
معاون مقابله با عرضه و اموربين الملل ستاد افزود: اين مقدار كشفيات غير از كشفياتي است كه در نيمه ‌دوم اسفند ماه 91 تا اوايل فروردين ماه امسال توسط اداره كل اطلاعات استان كرمان صورت گرفته و طي اين مدت، سه محمولة سنگين ديگر هروئين به اوزان 100،120 و130 كيلوگرم شناسايي و تحت ضربه قرار گرفته است.
نوروزي افزود: طي بررسي‌هاي صورت گرفته باندهاي مذكور در هر ماه مقادير قابل توجهي محموله‌هاي مواد مخدر هروئين را از طريق كشورهاي همسايه تهيه و از مرزهاي شرقي به كشور وارد و از مسير شهرهاي جنوبي استان كرمان به هرمزگان منتقل مي‌كردند.
وي ادامه داد: قاچاقچيان قسمتي از محموله‌ها را بين خريداران داخلي توزيع مي‌كردند و با توجه به مقابله شديد نيروهاي انتظامي با ورود و توزيع مواد مخدر؛ بخش عمده مواد مخدر را با استفاده از راه دريايي به ساير مسيرها هدايت و ترانزيت مي‌كردند.
نوروزي خسارت وارده به باندهاي قاچاق هروئين در استان كرمان را 6 ميليارد تومان خواند و گفت: سازمان‌هاي بين‌المللي بايد اين توجه را داشته باشند كه هدف قاچاقچيان ترانزيت هروئين به ساير كشورها است و انجام اقدامات فني، اطلاعاتي و هوشياري جان بركفان اداره كل اطلاعات استان كرمان با اشرار وباندهاي مواد مخدر قابل تقدير است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار