فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران صبح امروز از دستگيري 71 قاچاقچي ،کشف 473 کيلو و 876 گرم انواع موادمخدر و توقيف 8 دستگاه وسائط نقليه در اين راستا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ ناصر اصلاني" فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران " با اعلام اين خبر گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با سوداگران مرگ در ايام تعطيلات نوروزي در 13 روز گذشته با شناسائي و دستگيري 71 قاچاقچي، موفق به کشف 473 کيلو و 876 گرم انواع موادمخدر و توقيف 8 دستگاه وسائط نقليه از قاچاقچيان شدند.
سرهنگ ناصر اصلاني با اشاره به اينکه يکي از اولويتهاي مهم پليس غرب استان تهران در سال 92، مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچيان موادمخدر است ،گفت: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر اين استان در راستاي مقابله با پديده شوم قاچاق موادمخدر و مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام فعاليت شبانه روزي در ايام تعطيلات نوروزي و اشرافيت اطلاعاتي کامل بر حوزه استحفاظي خود، دستگيري و شناسائي قاچاقچيان را در دستور کار خود قرار دادند.
وي با اشاره به افزايش 371 درصدي کشفيات موادمخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته گفت : با تلاش ماموران پليس مبارزه با موادمخدر در 13 روز گذشته ،320 کيلوگرم مرفين،152 کيلو و 124 گرم ترياک،432 گرم هروئين ،306 گرم حشيش ،1 کيلو و 14 گرم مواد روانگردان شيشه و ساير موادمخدر کشف و در اين خصوص 1 دستگاه خودروي سنگين، 2 دستگاه نيمه سنگين و 4 دستگاه خودروي سبک و 1 دستگاه موتورسيکلت از قاچاقچيان توقيف شد. 
رئيس پليس غرب استان تهران در ادامه گفت: با توجه به قرار گرفتن در روز طبيعت و حضور ميهمانان نوروزي در شهرستان هاي تابعه اين استان ، ضمن هماهنگي با مقام قضايي و ديگر ادارات مرتبط، طرح جمع آوري متکديان ومعتادان ولگرد به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت. 
فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران افزود: متکديان و معتادان ولگرد در سطح شهر علاوه بر اين که زيبايي شهر را از بين مي برند باعث به وجود آمدن خطراتي براي شهروندان مي شوند که به همين منظور ، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با اجراي طرح جمع آوري متکديان و معتادان ولگرد در 13 روز گذشته، 638 معتاد ولگرد و 83 متکدي خياباني را جمع آوري و به ادارات مرتبط مانند بهزيستي تحويل دادند. 
سرهنگ" اصلاني" تصريح کرد: جمع آوري معتادان ولگرد و تابلو و متکديان خياباني، نقش موثري در پيشگيري از جرائم خصوصا سرقتهاي خرد را در پي داشته است. 
گفتني است متهمان پس از دستگيري وتشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند./ف
برچسب ها: کشف ، مواد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار