"محمد رضا باهنر" ، عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان، در جمع اصولگرایان کرمان به تشریح فضای سیاسی کشور و انتخابات پیش رو پرداخت و گفت:اقتدار کشور و نظام در بهترین شرایط است، بزرگتر‌ از بعضی‌ها هم توان دست‌اندازی به اقتدار کشور را ندارند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،"محمد رضا باهنر" ، عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان، در جمع اصولگرایان کرمان به تشریح فضای سیاسی کشور و انتخابات پیش رو پرداخت و گفت:اقتدار کشور و نظام در بهترین شرایط است، بزرگتر‌ از بعضی‌ها هم توان دست‌اندازی به اقتدار کشور را ندارند. 
 
وي ادامه داد: اینکه کسی بگوید کاندیدای من انتخاب نشود، فلان کار را انجام می‌دهم توهمی باطل است.  
 
باهنر با اشاره به مواضع جريان اصلاحات گفت: از مواضع اصلاح‌طلبان تا حد زیادی دفاع می‌کنم و در هیچ یک از مراسم مرگ‌بر‌ها نه شرکت کردم و نه دفاع کردم.  
 
کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: شجاعت و بی‌باکی دو مقوله متفاوت هستند، بعضا شجاعت به بی‌باکی ختم می‌شود که قابل قبول نیست، اتفاقی که در دولت نهم و دهم بسیار اتفاق افتاد.  
 
عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان تصريح کرد: اگر رهبر معظم انقلاب عبارت خلاف شرع و خلاف قانون که در مورد احمدی‌نژاد به کار برده شد، در مورد من به کارمي‌بردند، خجالت می‌کشیدم از منزل بیرون بیایم چه برسد به ادامه فعالیت سیاسی.
 
وی با اشاره به انتخابات شوراها گفت: جامعه اسلامی مهندسین بیشترین حق را برای حضور در شورای شهر دارد حتما در شورا جامعه‌شناس، سیاستمدار و ... می‌خواهیم اما بیش از همه مهندس لازم داریم.
 
باهنر تاکيد کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران باید بشود ایران اسلامی نه ژاپن اسلامی، اینکه بگویند ژاپن اسلامی از اساس غلط است.
 
باهنر در تاکيد ظرفيت‌هاي استان کرمان گفت: کرمان از بزرگترين استان‌هاي کشور بوده و از ظرفیت‌های بسیار بالا و استثنایی  برخوردار است، رشد اقتصادی کرمان از معدل رشد اقتصادی کشور بالاتر بوده است؛ من نيز نه برای کرمان که برای کل ایران اعتقاد به استفاده از کرمان دارم.  
 
عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان با اشاره به شرایط ورزش‌های مختلف در کشور گفت: اکنون شاهدیم بودجه کل ورزش وزنه‌برداری به اندازه حقوق یک مربی مشهور فوتبال می‌باشد در حالی که ورزش فقط فوتبال و آن هم استقلال و پرسپولیس نیست.  
 
گفتني است از ديگر برنامه‌هاي باهنر حضور در دانشگاه شهيد باهنر کرمان و برگزاري کنفرانس مطبوعاتی با حضور نشریات محلی و منطقه‌ای است.

همچنين باهنر فردا با اصولگرایان استان هرمزگان  دیدار خواهد داشت.  
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار