کانديداي يازدهمين انتخابات رياست جمهوري گفت: ائتلاف به معنای کاندیدای واحد نیست بلکه به معنای مدیریت واحد است و اتفاقا ممکن است چند کاندیدا از يک ائتلاف داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا باهنر" در جمع اصولگرایان استان لرستان اظهار داشت: مشکلات جامعه در شرایط کنونی در سه سطح بروز و نمود ویژه‌ای پیدا کرده است.

این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری ادامه داد: مشکلات در سطح خانوارها شامل گرانی و بیکاری، در سطح میانی مربوط به عوامل تولید و عدم وجود سرمایه در گردش و در سطح اجرایی که بزرگترین چالش آن کارآمدی و کاهش بهره‌وری است.

وی تصريح كرد: مجلس نگذاشت رئیس جمهور یارانه 250 هزار تومانی بدهد و نخواهد گذاشت چرا که اساسا دولت پول اضافی ندارد و ناگزیر می‌شود افزایش یارانه‌ها را از جیب مردم جبران کند.

باهنرگفت: در ازای پرداخت 250 هزار تومان یارانه به مردم، 400 هزار تومان باید از سرمایه آنها برداشت شود از این رو به جای اینکه بخواهیم 10 هزار تومان یارانه را اضافه کنیم باید شرایط درمان رایگان ایجاد كنيم.

وی ادامه داد: درصورت موفقیتم در دولت آینده يارانه کم نمی‌شود اما افزایش یارانه از طریق ایجاد درمان رایگان و نظایر آن صورت می گیرد.

نامزد انتخاباتی جبهه اکثریت اصولگرایان با تأکید براینکه شرایط اقتصادی کشور منتظر آیین‌نامه و بخش‌نامه نمی‌ماند، اذعان داشت: درشرایطی که شاهد رشد 7 برابري نقدینگی هستيم و از آنجائيكه این نقدینگی به سمت تولید هم هدایت نشده، مشکلات کنونی کشور بروز كرده است.

باهنر اظهار داشت: سیاست‌های پولی نباید در اختیار سیاست‌های مالی قرار گیرد بلکه باید به سمت اجرای سیاست‌های اقتصادی هدایت شود.

وی درباره افزایش قیمت خودرو تصریح کرد: از آنجایی که خودروسازان رقیب جدی نداشتند لوس بارآمده‌اند از این رو اعلام می‌کنم که ما منتظر وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تجدید نظر اساسی در قیمت خودرو هستیم.

نایب رئیس مجلس همچنین درباره امکان راه‌اندازی رسانه خصوصی در جمهوری اسلامی گفت: طبق قانون اساسی رسانه در جمهوری اسلامی ایران باید در اختیار حاکمیت باشد ولی درباره اینکه می‌توان ساعتهایی از پخش را در اختیار بخش خصوصی قرار داد بايد بحث و گفتگو کرد.

باهنر خاطرنشان کرد: ائتلاف به معنای کاندیدای واحد نیست بلکه به معنای مدیریت واحد است و اتفاقا ممکن است چند کاندیدا از يك ائتلاف داشته باشیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار