عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان در اولين سفر انتخاباتي خود به استان چهارمحال و بختياري رفت.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا باهنر" عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان در جمع مردم شهر کرد و فعالان سياسي اصولگراي اين استان اظهار داشت: نامگذاري امسال به عنوان سال "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" عمق اعتقاد مقام معظم رهبري به مردم را نشان مي‌دهد.

وي ادامه داد: مردم مي‌توانند "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" را محقق کنند در چند سال اخير رهبر معظم انقلاب به مسائل اقتصادي توجه ويژه‌اي داشته‌اند  اما متاسفانه به لحاظ اقتصادي اقدامي در خور، شان مردم صورت نگرفته است.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين در ادامه به تشريح برنامه‌هاي انتخاباتي خود پرداخت و افزود: با دولت‌هاي موسوي، خاتمي، احمدي‌نژاد و هاشمي کار کرده‌ام و نقش بسيار موثري در تدوين سندهاي بالادستي از جمله سند چشم انداز داشته‌ام.

عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان تصريح کرد: با حدود 250 وزير بعد از انقلاب، 1500 استاندار و بيش از 1500 نماينده مجلس در تعامل، ارتباط و همکاري بودم و در نتيجه جامع‌ترين بانک نيروي انساني را دارم که از همه آنان براي حل مشکلات مردم و خدمت به کشور استفاده مي‌کنم.

*اهل شعار دادن نيستم

باهنر درباره شعار انتخاباتي‌اش گفت: بنده اهل شعار دادن نيستم و از سابقه بنده نيز مشخص است که اهل قانون‌مداري، عمل و نگاه به آينده هستم.

وي افزود: نگاه به آينده بايد به اين معنا باشد که به دور از باطل، کينه ورزي و انتقام جويي، تدبير کنيم.

*در رايگان کردن درمان مصمم هستم

وي ادامه داد: در رايگان کردن درمان و اجراي واقعي اصل 44 مصمم هستم و مردم بدانند کساني که به برنامه‌ريزي مسلط هستند مديران قوي خواهند بود.

عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان در ادامه اين سفر استاني ديداري را با اصولگرايان استان، نماينده ولي فقيه ، مديران و سرمايه گذاران بخش خصوصي خواهد داشت. ‌

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار