مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از پایان بازی اول مقابل تیم ملی مجارستان در تهران درباره بازی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اکتاویو در بازی با تیم مجارستان گفت: تیم اروپایی بسیار خوبی مقابل ما قرار گرفت اما بازیکنان ایرانی کیفیت بالای خودشان را نشان دادند و توانستند با چهار گل از سد این تیم بگذرند. البته ما موقعیت های خوبی داشتیم و می توانست تعداد گلهای ما افزایش پیدا کند.

وی درباره کیفیت بازیکنان تیم مجارستان هم گفت: به هر جهت این تیم یک تیم اروپایی است و بازیکنان این تیم در فوتبال ساحلی اروپا بازی می کنند و کیفیت خوبی دارند. هدف ما از بازی مقابل مجارستان و تیم دیگر اروپایی بلاروس در تورنمنت تهران، بالابردن تجربه و آموزش در مسیر درست است. در جام جهانی به مراتب کار سخت تری داریم و مقابل تیم های قدرتمندی قرار می گیریم و باید برای آن روزها آماده شویم.

اکتاویو درباره حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابتهای غرب آسیا در قشم هم گفت: همه می دانیم که کیفیت تیم های فوتبال ساحلی آسیا بالا رفته و مطمئنا حضور در رقابتهای غرب آسیا که برای اولین بار در ایران برگزار می شود هم می تواند برای ما مفید باشد.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: ما در تهران و در این چند بازی و هم در قشم در خانه بازی می کنیم و به همه حریفان احترام می گذاریم و هدف این است که بازیکنان در شرایط مسابقه باشند و بتوانند تجربه اندوزی کنند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار