عضو کميسيون اجتماعي مجلس گفت: جريان‌هاي سياسي نبايد براي رسيدن به قدرت و موفقيت در انتخابات از هر وسيله‌‌اي استفاده کنند تا به اهداف خود دستيابند چراكه هرقدر هدف مهم است وسيله رسيدن به آن نيز مقدس بوده بنابراين آن‌ها نبايد به ابزاري متوسل شد که زمينه ساز فتنه باشد.

"محمد اسماعيل سعيدي" نماينده تبريز، آذرشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به نزديک شدن انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري کشور و حضور پر رنگ احزاب در اين عرصه، گفت: در انتخابات اين دوره از رياست جمهوري کشور شاهد حضور طيف‌هاي گوناگون از جمله جريان اصولگرايي،‌جريان‌هاي مورد حمايت دولت و احتمال حضور اصلاح‌طلبان هستيم.

وي در ادامه افزود: ملت ايران با هوشياري و آگاهي خود نخواهند گذاشت که حوادث و اتفاقات سال 88 تکرار شود بنابراين در اين انتخابات حضور حداکثري خواهند داشت.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس در پايان خاطر نشان کرد: جريان‌هاي سياسي نبايد براي رسيدن به قدرت و موفقيت در انتخابات از هر وسيله‌‌اي استفاده کنند تا به اهداف خود دستيابند چراكه هرقدر هدف مهم است وسيله رسيدن به آن نيز مقدس بوده بنابراين آن‌ها نبايد به ابزاري متوسل شد که زمينه ساز فتنه باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار