در حالي كه مسابقات ليگ بين المللي اسنوبرد در پايان سال 91 ناتمام ماند هنوز با وجود گذشت حدود يك ماه از سال 92 خبري از ادامه اين مسابقات نيست.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اسكي از آن دسته ورزش هاي مهيج و پرطرفداري است كه هر ساله به ويژه در فصل زمستان از مهمترين ورزش هايي كه علاقه مندان زيادي را گردهم مي آ‌ورد.

خوشبختانه فدراسيون اسكي سال پركاري را پشت سر گذاشت، برگزاري مسابقات ليگ بين المللي در هر سه رشته آلپاين، صحرانوردي و اسنوبرد به علاوه شركت در مسابقات خارجي و كسب مدال هاي بي سابقه از جمله افتخاراتي است كه در پرونده كاري اين فدراسيون باقي ماند.

البته هنوز ليگ اسنوبرد به پايان نرسيده است، قرار بود در فروردين ماه ادامه اين مسابقات برگزار شود، ولي هنوز خبري از آن نيست، بسياري از كارشناسان معتقدند فاصله طولاني بوجود آمده باعث افت وضعيت اسكي كشور در رشته اسنوبرد مي شود.

ورزشكاراني كه با مدت ها تمرين خود را به شرايط آرماني براي حضور در يك مسابقه حساس آماده كرده اند، بدون شك با فاصله بوجود آمده از روزهاي آمادگي خود دور مي شوند.

دامنه چنين مسابقاتي كه در سطح كشور مسابقات سطح اول داخلي محسوب مي شوند بايد در يك دامنه زماني مناسب و پيوسته برگزار شود.

انتظار مي رود فدراسيوني كه فصل موفقي را تجربه كرد در اين فصل جديد و سال نو هم با يك برنامه ريزي مناسب از افت ورزشكارانش جلوگيري كند./مح
برچسب ها: فاصله ، طولانی ، بوجود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار