رييس کلانتري 129 جامي گفت: زورگيراني که شب گذشته به يک پزشک معروف حمله کرده بودند؛ صبح امروز دستگير شدند.

سرهنگ ايرج بهادري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر در تشريح بيشتر خبر افزود: عوامل بانک تجارت شعبه امير اکرم صبح امروز از حضور يک زورگير اطلاع دادند و ماموران بلافاصله خود را به محل رساندند.
رييس کلانتري 129 جامي در ادامه اظهار داشت: پس از حضور ماموران واحد گشتي در بانک، فرد کهنسالي به ماموران مراجعه کرد و با صداي آهسته گفت: دو نفر مرا دزديده‌اند و با چاقو مرا تهديد به مرگ کردند و در ازاي جانم پولم را طلب کردند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه اذعان داشت: در اين راستا ماموران يکي از متهمان را که در بانک حضور داشت دستگير کرد و متهم دوم رانيز در بيرون از بانک در حالي که داخل يک دستگاه خودروي 206 استراحت مي‌کرد دستگير و به مقر انتقال دادند.
وي افزود: سپس از شاکي به هويت دکتر "جواد.م" 70 ساله ساکن بلوار آفريقا بازجويي به عمل آمد که وي اظهار داشت: دو نفر از کارکنان بيمارستاني که بنده در آن کار مي‌کنم به منزل من آمدند و با زنگ درب منزل را باز کردم که بلافاصله شخص و درشت هيکل و قد بلند جلوي دهانم را گرفت و با تهديد چاقو دور گردن و با وسيله برقي مرا وادار مي‌کردند که هرچه پول دارم به آنها بدهم.
من که پول زيادي در منزل نداشتم مرا سوار خودرو شخصي کرده و به هتل آريا انتقال دادند.
متهمان که ازپول زياد من در بانک تجارت آگاهي داشتند، من را وادار کرده تا يک فقره چک به مبلغ کليه حساب بانکي‌ام برايشان بنويسم.
سپس متهمان به دليلي که من براي بستن حساب بايد زير سفته‌اي را از سوي بانک امضاء مي‌کردم، صبح امروز مرا به همراه خود به بانک بردند.
در نهايت در داخل بانک، متصديان را از مشکل خود آگاه ساختم و آنان نيز به سامانه 110 اطلاع دادند.
سرهنگ ايرج بهادري در ادامه در خصوص اظهارات متهمان گفت: متهمان به هويت‌هاي مهران.ن و فرزان.ح به بزه خود اعتراف کردند و متهم رديف اول گفت: ما با ورود به منزل دکتر در حالي که او را مي‌شناختيم و آگاهي کامل داشتيم که تنها زندگي مي‌کند، از وي دو فقره چک 80 و 90 ميليوني خواستار شديم و در نخست دکتر اجتناب کرد و بعد از بردن آن به هتل آن را مجبور به قبول مبلغ در خواستي کرديم و در زماني که در بانک حضور پيدا کرديم توسط شگردهاي پليس دستگير شديم./ف
برچسب ها: حمله ، شبانه ، زورگیران ، پزشک ، معروف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار