شهردار منطقه یک گفت: امسال تملک باغات در محله هایی که کار شد تا همه شهروندان بتوانند با عدالت از فضاهای سبز عمومی در محله خود بهره مند شوند.

مجتبی یزدانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود:  پروژه هایی که در حال اجراست و به اتمام نرسیده می بایست امسال جزو برنامه های اصلی و ویژه مدیران شهری منطقه قرار گرفته  و با برنامه زمان بندی شده و کنترل پروژه، هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.
 وی بیان کرد: ادامه طرح پیاده رو سازی از خیابان شهید کبیری (دراز شیب) تا شهید لواسانی، تکمیل پروژه شهید صیاد شیرازی، بازدید از خانواده های معظم شهدا و برگزاری جلسات هفتگی در مساجد محلی، بهره برداری از دانشنامه شمیران، تجهیز سراهای محلات،  کنترل پروژه ها به صورت  هفتگی از برنامه های سال جاری مدیریت شهری است.
 یزدانی تصریح کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته باید سه اصل سرعت، دقت و صحت،  اولویت اصلی برنامه ریزی ها است و مسئولین با عملکرد صحیح هیچ ابهامی در اجرای طرح ها باقی نمی گذارند.
وی اظهار داشت: شهرداران نواحی با بازدیدهای میدانی مستمر و گشت زنی قدم به قدم در معابر سطح ناحیه خود و با اشراف کامل مشکلات شهری را دسته بندی کرده و با بسیج اکیپ های عملیاتی و برنامه ریزی زماندار  اقدام به رفع نواقص و مشکلات می نمایند./ز
برچسب ها: توسعه ، فضاهای ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار