معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 19،از بهره برداری و اجرای طرح های ویژه عمران شهری تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 در این منطقه خبر داد.

کرمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح های ویژه عمران شهری از جمله ساماندهی فاز دوم خیابان خلازیر، از خیابان شکوفه تا شقایق به طول حدود 100 متر و عرض تقریبی 35 متر تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 اجرا و بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: با اتمام فاز یک ساماندهی خیابان خلازیر در سال 91،فاز دوم این خیابان با آغاز عملیات عمرانی رفیوژ میانی به منظور تعدیل ترافیکی محدوده خلازیر و رفاه مسافران و شهروندان، اجرا و تکمیل پروژه های روشنایی معابر خلازیر، ساماندهی و به بهر برداری خواهد رسید.

کرمی با اشاره به اقدامات اجرایی معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 19 گفت: بهسازی زیرساخت خیابان خلازیر با توزیع 8 هزار بتن آسفالت در این محدوده، با توجه به وضعیت نامناسب آسفالت این خیابان تا پایان اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ساماندهی مشاغل مزاحم فاز دوم خیابان خلازیر به منظور افزایش امنیت اجتماعی و رفاه عمومی شهروندان در دستور کار حوزه فنی و عمران شهرداری منطقه 19قرار داد.

کرمی در پایان با اشاره به طرح های دیگر شهرداری منطقه 19 افزود: ساماندهی و جمع آوری صنایع در قطعه سوم خیابان خلازیر در محدوده پارک 180 هکتاری جنوب شهر، از اقدامات عمرانی این پارک در شهرداری منطقه 19 است.

برچسب ها: عمران ، شهرداری ، کرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار