معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح بشارت برای تاکسیران این منطقه خبر داد.

کامران اخباری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح به تاکسیرانان خدماتی هم چون بیمه تکمیلی درمان رانندگان و خانواده های آنان ارائه می شود.

وی افزود: تمام تاکسیرانان شهر تهران از جمله تاکسیرانان منطقه برای بهره مندی از خدمات سامانه بشارت می بایست به آدرس http://taxi.teran.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

اخباری تصریح کرد: شرکت های خصوصی تا‌کسیرانی نیز مطابق دستور ا‌لعمل سازمان تا‌کسیرانی شهر تهران و با هدف اجرای این طرح خدماتی با تاکسیر‌انانی که امکان مراجعه به سامانه و ثبت درخواست خود را ندارند همکاری می کنند.

معاون حمل و نقل ترافیک تأکید کرد: بر اساس دستور العمل‌ اجرایی سامانه خدمات رفاهی تاکسیر‌انان (طرح بشارت) با اجرای این طرح به تاکسیر‌انان خدماتی شامل بیمه تکمیلی درمان تاکسیر‌انان، بیمه تکمیلی درمان خانواده تاکسیر‌انان، بیمه عمر و حوادث تاکسیر‌انان بیمه بدنه تاکسی، بیمه شخص ثالث تاکسی، خدمات درمانی شهر سالم ارائه می شود.

وی افزود: تمام تاکسیرانان و اعضا خانواده آنها حتی افراد بدون دفترچه بیمه می توانند از خدمات کلینیکی، سرپایی و دندانپزشکی مراکز درمانی شهرداری تهران با توجه به مراکز و آدرس های اعلام شده در سامانه بشارت با تخفیف 25 درصد استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: خدماتی نظیر بلیط سینماها، خدمات ورزشی شهرداری، بلیط اماکن تفریحی، بازدید از برج میلاد تهران، قلعه سحر آمیز، دهکده آبی پارس،  تله کابین توچال با تخفیف ویژه، خدمات آموزشی فرهنگ سر‌اها، خانه های فرهنگ و مهد کودک های وابسته و خدمات ا‌قامتی هتل و پذیرایی در سفر به مشهد مقدس در طرح بشارت به رانندگان تاکسی منطقه 7 ارائه می شود./ل

برچسب ها: شهرداری ، بلیط ، دهکده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید اصفهانی
۱۷:۵۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام ما همه خدمتگزار مردم ایران هستیم در هر شغل و حرفی باید وجدان کاری داشته باشیم تنها شغل من فقط تاکسی هستم که‌ بروزرسانی شدم تا بتوانم تایپ کنم مثل من هم وقت این کار را ندارند چه باید کرد آیا ما در این خاک زندگی نمیکنیم حرف دل زیاد ولی ارتباط با مردم در خیابان مهربان خوبي از خدا قوت گرفتن شکر خدای مهربانی که‌ همیشه دست بر شانه‌ تمام بندگان خود گذاشته و یاری می کند الهی شکر
ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
حسن تسویه چی
۱۶:۱۷ ۱۸ دی ۱۴۰۰
سلام تقاضای سفر به مشهد مقدس را دارم
آخرین اخبار