20هکتار زمین برای راه اندازی پژوهشگاه گیاهان دارویی در آمل واگذار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت اله آملی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: براساس توافق انجام شده بین شورای شهر و شهرداری رینه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی 20 هکتار زمین در بخش لاریجان آمل برای راه اندازی پژوهشگاه علمی و تحقیقاتی گیاهان دارویی به این دانشگاه اهدا شد.

لاریجانی افزود: این زمین در دو قطعه زمین 5 و 15 هکتاری برای راه اندازی پژوهشگاه گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی با حضور رضایی رییس انجمن گیاهان دارویی ایران، اعضای شورای شهر ، شهردار و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه در سالن اجتماعات شهرداری رینه بخش لاریجان آمل برگزار شد.

به گفته وی: ایجاد پژوهشگاه گیاهان دارویی در آمل الگویی خواهد شد که نشان دهنده چرخه ایده تا محصول چگونه تحقق می یابد و این پژوهشگاه هم جنبه های علمی و تحقیقاتی را دنبال خواهد کرد و هم جنبه های در آمد و اشتغال زایی را در نظر خواهد داشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت اله آملی تصریح کرد: در کنار پژوهشگاه گیاهان دارویی آمل، راه اندازی یک موسسه علمی وآموزشی تابستانه هم مورد توجه قرارخواهیم داد تا باعث رغبت بسیاری ازاساتید برای حضور در این پژوهشگاه شود./ع

برچسب ها: واگذار ، پژوهشگاه ، گیاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.