برنامه «360 درجه» شبکه چهار 27 فروردین ماه به موضوع استعدادیابی و روشهای شناسایی آن می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمود کریمی تهیه کننده برنامه در گفت و گو با روابط عمومی شبکه چهار سیماگفت: "360 درجه" که تلاش می کند با نگاهی به  سند چشم اندازایران 1404 جایگاه نظام آموزش عالی کشور را بررسی کند،این هفته قصد دارد تا  روشهای شناسایی استعداد در دانشگاهها و شرکت ها را مورد ارزیابی قرار دهد.
کریمی افزود:دکتر بهزاد ابوالعلایی مشاور و کارشناس خبره منابع انسانی به عنوان میهمان در برنامه حضور خواهند داشت.
کریمی که اجرای برنامه را نیز برعهده دارد درباره محور سوالات برنامه گفت: شرکت ها افراد با استعداد را چطور شناسایی می کنند؟ چطور می توان استعداد افراد را در دانشگاه شناسایی و هدایت کرد؟موفقیت در بازار کار به معدل بالا وابسته است یا کشف و مدیریت استعداد ها؟از جمله سوالاتی است که در برنامه مطرح و به آنها پاسخ داده می شود.
کریمی گفت:بخش‌هاي «نمای دور»، «نمای نزدیک» و «نماي باز» از دیگر بخش‌های برنامه 360 درجه است. در بخش نمای نزدیک یک گزارش مستند بر اساس موضوع برنامه از نگاه افراد مرتبط با ‌آن پخش می‌شود. در بخش نمای دور، برنامه به مرور هفتگي خبرهاي جامعه علمي كشور مي‌پردازد و از منظر خود پرسش‌هايي را در مورد رخدادهاي نظام علمي طرح مي‌كند. نماي باز، بخش ديگري است كه در آن يك صبح تا شام از يك مركز علمي و نه تنها دانشگاه‌ها، گزارشي تهيه مي‌شود.
برنامه "360 درجه "سه‌شنبه‌ها ساعت 21:00 از شبکه چهار سیما پخش و يكشنبه‌ها ساعت 13:30  باز پخش می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار