استاندار سابق فارس گفت: حمايت دولت از هر کانديدايي خلاف رويه و قانون است و من کانديداي دولت نيستم لذا هيچ مشورتي با دولت و اعضاي آن نداشته‌ام.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "روح‌الله احمدزاده کرماني" استاندار سابق استان فارس در همايشي که صبح امروز به مناسبت اعلام رسمي کانديداتوري‌اش در انتخابات يازدهم رياست جمهوري برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: دولت مجري انتخابات است و نمي‌تواند کانديدايي در آن داشته باشد و اگر در مسير حمايت از کانديدايي قدم بردارد خلاف رويه و قانون عمل کرده است و اين امر جايگاه دولت را تضعيف مي‌کند.

وي ادامه داد: من در زمان استعفا از استانداري فارس هيچ تفاهم و مشورتي مبني بر کانديدا شدن با رئيس‌جمهور و اعضاي دولت نداشته‌ام.

احمدزاده کرماني در پاسخ به سوالي درباره فتنه 88 گفت: هر کسي چه در مرحله نظر چه در مرحله عمل از آرمان‌هاي انقلاب فاصله بگيرد از منظر مردم مي‌افتد و در انتخابات پرشور 88 عده‌اي با مخدوش کردن فضا باعث غبارآلود شدن فضا شدند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر شعار دولت جوان گفت: گفتماني که بايد بر آن تاکيد داشت بايد با حضور جوانان باشد چرا که جوانان عنصر پيشرفت هستند.

کانديداي يازدهمين انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به اين که آيا با کسي ائتلاف مي‌کنيد؟ گفت: با هيچ‌کس و هيچ گروهي ائتلاف نخواهم کرد و اگر قرار بود ائتلافي صورت بگيرد تا الان صورت گرفته بود.

وي در پايان در پاسخ به سوال خبرنگاري که از تاريخ تولد وي پرسيد؟ گفت: من متولد 4 اسفند 57 هستم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کاندیدا ، احزاب ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار