"عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: کاندیداها باید در نشست‌ها و تبليغات انتخاباتي خود منافع مردم و نظام را در نظر بگيرند و براي پيشبرد اهداف خود از تخريب ديگران بپرهيزند.

"سامان نیازی"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم رعایت اخلاق سیاسی از سوی کاندیداهای انتخاباتی اظهار داشت: اخلاق‌ از ارکان اصلي يک جامعه مدني است و کسي که مدعي پذيرش بالاترين پست اجرايي کشور است،‌ بايد از ابتدايي‌ترين ارکان يک جامعه، يعني اخلاق‌مداري برخوردار باشد.
 
وی تبعيت از ولي‌فقيه را يکي ديگر از شاخصه‌هاي نامزدهاي انتخاباتي عنوان کرد و گفت: ولايت مهم‌ترين رکن نظام جمهوري اسلامي است که نامزدهاي انتخاباتي بايد نسبت به آن التزام عملي داشته باشند. 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور همچنين با اشاره به تاثیرات دانشگاه در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور بيان داشت: بازتاب افکار دانشگاهیان و الگوپذیري مردم از دانشجویان، قطعا تاثیر بسیاری در خلق حماسه سیاسی در انتخابات پيش‌رو دارد.
 
نيازي، اخلاق‌مداري را لازمه برگزاري يک انتخابات سالم و باشکوه دانست و خاطرنشان کرد: کاندیداها باید در نشست‌ها و تبليغات انتخاباتي خود منافع مردم و نظام را در نظر بگيرند و براي پيشبرد اهداف خود از تخريب ديگران بپرهيزند و از ايجاد فضاي تشنج و بدبيني در کشور بپرهيزند تا به اميد خداوند، شاهد يک حماسه سياسي در خردادماه امسال باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، انتخابات ، دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار