عضو شوراي تبيین مواضع بسیج دانشجويي کشور گفت: پشتيبان ولايت فقيه خواهیم بود تا مملکت آسيبي نبيند و بهترين راهکار جهت يکپارچگي دين و سياست در تبعيت از رهبري صورت خواهد گرفت.

"نيازي" در  گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ضمن تبريک سال "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" و روز پر شکوه پيروزي انقلاب جمهوري اسلامي در 12 فروردين 58 اظهار داشت: روز جمهوري اسلامي روز تجلي استقلال و آزادي ملت انقلابي و شريف ايران است، که با رأي اعتماد به مهم‌ترين مسئله سرنوشت‌ساز کشورشان حکومت مردمي و ديني را آفريدند و این نشان‌دهنده ايمان راسخ مردم مسلمان و معتقد به يکپارچگي دين و سياست است.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات اهميت دارد و ما در اين روز با شکوه به این انتخاب ارزشمند مردمي افتخار مي‌کنيم.

نيازي با تأکید بر لزوم حضور پر شور مسئولان در انتخابات گفت:  معتقدان به نظام جمهوري اسلامي ايران که دلسوزان واقعي منافع ملي هستند، خود را موظف به شرکت در انتخابات کشور دانسته و پيام ما به مسئولان، توجه هر چه بيشتر آن‌ها به موقعيت حساس سياسي کشور است.
 
وي با اشاره به بازتاب فرمايشات مقام معظم رهبري در خبرگزاري‌هاي معاند تصريح کرد: اين بازتاب عظيم به همراه نقد و بررسي‌هاي کارشناسان استکبار و توطئه‌پرداز نشان‌دهنده حضور فعال ما در مجامع بين‌المللي بوده و زماني اخلاق سياسي يک حکومت مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد که از اهمیت ویژه‌ای چون موقعیت شرایط سیاسی حکومت اسلامی ایران در سطح بین‌الملل داشته باشد و ادامه این حضور مستمر در عرصه جهاني نيازمند استراتژي هاي سنجيده تري است.

عضو شوراي تبيين مواضع بسیج دانشجويي کشور، در پایان با اشاره به فعاليت‌هاي دانشجويي و وظيفه آنها براي حضور در انتخابات رياست جمهوري خاطرنشان کرد: بسيج دانشجويي به‌عنوان بازوان ولايت فقیه و نيروي هميشه در صحنه انقلاب، همه آحاد کشور را به اين امر مهم دعوت مي‌کند.

انتهای پيام/ش
برچسب ها: کشور ، نیازی ، رهبری ، سیاست ، دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار