سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: برای میزان آمادگی و شرایط مسابقاتی بازیکنان تیم ملی نوجوانان، حضور در تورنمنت های معتبر بین المللی بسیار ضروری و مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،مظفری در حاشیه برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان در بابلسر مازندران افزود:تیم ملی والیبال نوجوانان ایران جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده و برای رویارویی با حریفان جهانی نیاز به انجام مسابقه با تیم های مطرح و تن به تن شدن با حریفان دارد.

وی تصریح کرد:اکنون منتظر کسب جواز حضور تیم ملی ترکیه در مسابقت جهانی والیبال و انجام چند مسابقه تدارکاتی با این تیم و نیز شرکت در تورنمنت بین المللی والیبال در کشور چین که خرداد امسال میزبان آن است، را در برنامه داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در صورتی که در هر دو میدان برای تیم ملی فراهم شود، به جرات می توان گفت که با جام قهرمانی مسابقات جهانی می توان به کشور بازگشت.

مظفری به شرایط برگزاری چهارمین اردوی تیم ملی نوجوانان در بابلسر مازندران اشاره کرد وافزود: هم اکنون شرایط خوب است و ملی پوشان از انگیزه های بالای برخوردار هستند.

چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال کمتر از19 سال ایران از روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور 20 بازیکن برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مجتمع رفاهی بانک کشاورزی شهرستان بابلسر در حال برگزاری است./ع

برچسب ها: اردو ، والیبال ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.