معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: خلق حماسه سیاسی و ملی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک احمد آزاد، در جلسه کار گروه بانوان و خانواده ساوه افزود: ملت بزرگ ایران با مشارکت پر شور خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.
وی اظهار کرد: مردم با حضور حماسی در انتخابات امسال به وظیفه دینی و ملی خود عمل کرده و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را رقم خواهند زد.
وی با اشاره به حضور برجسته بانوان در صحنه های مختلف انقلاب بیان کرد: شرکت بانوان در مناسبت های سیاسی و اجتماعی در طول انقلاب اسلامی کمتر از مردان نبوده است.
آزاد گفت: دین مبین اسلام بانوان را مایه عفت و پاکدامنی می داند بنابراین جایگاه آنان در اسلام و انقلاب اسلامی الگوی انسانی است.
وی با اشاره به فعالیت های امور بانوان و خانواده ساوه در سال گذشته افزود: همدلی، همفکری و همکاری کارشناسان امور بانوان و خانواده این شهرستان بسیاری از مسائل و مشکلات بانوان این شهرستان را رفع کرد.
آزاد اظهار کرد: این شهرستان به دلیل صنعتی بودن، پذیرای افراد بسیاری برای اشتغال از اقصی نقاط کشور به ساوه است که این امر آمیختگی فرهنگی را به همراه دارد.
وی بیان کرد: تقویت ارزش های ناب اسلامی و استعدادها تاثیر بسزایی در رشد و شکوفایی توانمندی های فردی بانوان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد./ب

برچسب ها: حماسه ، سیاست ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.