مشاور پارلماني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: همه عناصر انتخاباتي اگر در چارچوب قانون انجام وظيفه کرده و از افراط، تفريط و قانون‌شکني پرهيز کنند و حفظ حرمت را مبناي نظر قرار دهند فضاي انتخاباتي پيش‌رو برمحور قانون و به دور از التهاب، جنجال و تخريب خواهد بود.

"علي عسگري" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت آرامش در فضاي انتخاباتي گفت: کانديداها، مجريان، حاميان و ناظرين از عناصر موثر در فضاي انتخابات هستند.
 
وي ادامه داد: همه عناصر انتخاباتي اگر در چارچوب قانون انجام وظيفه کرده و از افراط، تفريط و قانون‌شکني پرهيز کنند و حفظ حرمت را مبناي نظر قرار دهند فضاي انتخاباتي پيش‌رو برمحور قانون و به دور از التهاب، جنجال و تخريب خواهد بود.
 
مشاور پارلماني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: اگر فضاي نقد و گفتمان دوره انتخابات، متناسب با اخلاق اسلامي و در شان و منزلت نظام و قانون اساسي باشد اين دوره را با آرامش سپري خواهيم کرد.
 
عسگري تصريح کرد: کانديداها بايد الگوي متناسبي با قانون و اخلاق ارائه کنند و حاميانشان نيز آن را رعايت کنند که اين الگو بايد به جاي شعارمحوري، برنامه محور باشد تا به دور از احساسات و هيجان انتخاب فرد اصلح براي مردم ميسر گردد.
 
وي گفت: کانديداها در اين دوره بايد با رعايت حرمت تلاش کنند تا فضاي انتخاباتي ملتهب و غبارآلود نباشد و مانند انتخابات سال 88 بداخلاقي‌هايي که قبل و بعد از انتخابات وجود داشت، تکرار نشود چرا که آن حوادث به نفع نظام، کانديداها و هواداران آن‌ها نبود.
 
مشاور پارلماني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: رهنمودهاي مقام معظم رهبري و قانون در عرصه انتخاباتي تعيين‌کننده است و بايد از هر نوع قانون‌شکني و رفتار خلاف اخلاق پرهيز شود.
 
عسگري در پايان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبري در فرمايشات خود بعد از حادثه 22 بهمن قم هر نوع قانون‌شکني و التهاب‌آفريني را محکوم کردند لذا همه ستادهاي انتخاباتي بايد در چارچوب قانون حرکت کرده و کانديداها برنامه‌محور باشند چرا که نظام با هيچ فرد و مجموعه‌اي اهل تعارف نيست.
 
انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار