سپهری با بیان اینکه محسن رضایی تا انتها به طور مستقل در عرصه انتخابات حضور خواهد داشت، گفت: راهبرد اصلی آقای رضایی در صورت پیروزی در انتخابات، عملیاتی کردن گفتمان پیشرفت و عدالت با در نظر گرفتن سند چشم انداز 20 ساله کشور است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، شاهین سپهری مشاور محسن رضایی و رئیس معاونت سیاسی راهبردی ستاد دانشجویی کشور و سخنگوی رسمی این ستاد در سفری به استان مازندران که به منظور بررسی فعالیت‌ها، انسجام و هم‌افزایی در فعالیت‌های دانشجویی صورت گرفت، ضمن بازدید از فعالیت‌ ستادهای انتخاباتی محسن رضایی با حضور در جمع فعالان دانشجویی به طرح دیدگاه‌ها و نظرات ستاد انتخاباتی متبوع خود پرداخت.

سخنگوی ستاد دانشجویی رضایی با اشاره به این نکته که لزومی نیست حتما در همه مسائل اظهار نظر شود، بیان داشت: سیاسیون باید به این نکته توجه داشته باشند که طرح دیدگاه‌هایشان بازخوردهایی دارد و سرنوشت مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و قرار نیست  اشخاص از جایگاهی که مردم در اختیارشان قرار می‌دهند، خواسته یا ناخواسته به ضرر منافع ملی استفاده کنند.

سپهری با تاکید بر اینکه ابراز وجود از راه نفی دیگران جواب نمی‌دهد، تصریح کرد: اینکه نقاط مثبت دولت‌های قبل نفی شود امری کودکانه است. چرا که کشور نیازمند مشارکت همه سلایق معتقد به نظام در عرصه اجرایی، سیاسی و اقتصادی است.

مشاور محسن رضایی با طرح این مسئله که برنامه‌مند بودن باید یکی از کلید واژه‌های اصلی انتخابات باشد، تاکید کرد: راهبرد اصلی محسن رضایی در صورت پیروزی در انتخابات، عملیاتی کردن گفتمان پیشرفت و عدالت با در نظر گرفتن سند چشم انداز 20 ساله کشور است.

این فعال دانشجویی برخاسته از جریان سوم تیر خاطرنشان کرد: آنچه بیش از پیروزی در انتخابات برای آقای رضایی و ستاد انتخاباتی و حامیان وی اهمیت دارد، در وهله اول مشارکت حداکثری به عنوان اولویت اصلی در تحکیم نظام و سپس پیروزی در انتخابات است و وی تا انتها به طور مستقل در این عرصه حضور خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار