مشاور پارلماني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: حسن روحاني از جامعيت بالايي به لحاظ تحصيلات، تجربه و فکر بلند برخوردار است و خلق حماسه سياسي با حضور چنين کانديدايي فراهم خواهد شد

حجت‌الاسلام "علي عسگري" مشاور پارلماني مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کانديداتوري حسن روحاني گفت: روحاني با توجه به تجربه،‌ پيشينه، تحصيلات و فکر بلند و فراجناحي که دارد از جامعيت بالايي برخوردار است.

وي ادامه داد: روحاني با همه مجموعه‌هاي نظام و انقلاب همکاري کرده و به نظر مي‌رسد که براي برون رفت از وضعيت فعلي و داشتن دولتي کارآمد مبتني بر تدبير و اميد، گزينه خوبي باشد.

عسگري تصريح کرد: نخبگان حوزه و دانشگاه و پژوهشگران از حاميان روحاني هستند و اميدواريم که حماسه سياسي مورد نظر مقام معظم رهبري در قالب انتخابات و با حضور چنين کانديدايي خلق شود که در صورت انتخاب کانديداي اصلح به طور طبيعي حماسه اقتصادي نيز حاصل خواهد شد.

مشاور پارلماني مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به صحبت‌هاي روحاني در همايش انتخاباتي‌اش گفت: صحبت‌هاي روحاني از جامعيت خوبي برخوردار بود که در فرصت کمتر از دو ماه مانده به انتخابات بايد به طور رسمي به استان‌ها سفر داشته باشد.

عسگري خاطرنشان كرد: از صحبت‌هاي روحاني به نظر مي‌رسيد که وي براي نجات اقتصاد ايران تلاش خواهد کرد و تيم اقتصادي، سياسي و مديريتي ايشان بعد از انتخابات براي رضايتمندي مردم، رفاه و برون رفت از چالش‌هاي اقتصادي امروز برنامه‌هايي را داشته باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، روحانی ، عسگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار