کارنامه نتیجه اولیه آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 92 روز دوشنبه 26 فروردین‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار مي گيرد.

 حسین توکلی مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده کارنامه نتیجه اولیه آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 92 روز دوشنبه 26 فروردین‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: هر یک از داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز می‌توانند از روز دوشنبه  با وارد کردن شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای ضمن مشاهده کارنامه خود از آن پرینت تهیه کنند.

توکلی ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند باید پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) از سایت سازمان سنجش، ضمن مطالعه دقیق این دفترچه حداکثر 50 کدرشته محل تحصیلی را از میان کدرشته‌ محل‌های تحصیلی کدرشته امتحانی مربوط انتخاب کرده و آنها را به ترتیب اولویت علاقه مرتب کنند.

.توکلی افزود: داوطلبانی که اسامی آنان برای شرکت در مصاحبه اعلام می‌شود باید با توجه به جدول زمانی اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنان منتشر می‌شود با همراه داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در اطلاعیه ذی‌ربط و مدارکی که مورد نظر دانشگاه مصاحبه کننده است به موسسات آموزش عالی مرتبط مراجعه و در مصاحبه شرکت کنند.

وي خاطرنشان كرد : فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در نیمه دوم شهریور سال 92 اعلام می‌شود./ز2

برچسب ها: دکتری ، آزمون ، کارنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار