نقش تخریبی ترکیه در سوریه پس از سرقت آثار باستانی و تجهیزات کارخانه های این کشور به سرقت و تجارت اعضای بدن سوری ها رسیده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه ؛ نقش تخریبی که ترکیه از طریق اقدامات خصمانه و خبیثانه خود در سوریه انجام می دهد نشان دهنده اطماع رهبران و افشا کننده کذب ادعاهای آنها در خصوص حمایت از جان مردم سوریه است. 
                                 

سرقت آثار باستانی سوریه و فروش آنها در خارج و به سرقت بردن تجهیزات و دستگاه های کارخانه های سوریه در حلب و انتقال به ترکیه که خاک این کشور را به پایگاهی برای سرقت اموال مردم سوریه تبدیل کرده است از جمله اقداماتی است که دولت ترکیه علیه سوریه و مردم این کشور انجام داده است اما دولت ترکیه به اینگونه حملات علیه اموال و دارایی های مردم سوریه اکتفا نکرد بلکه در جدیدترین اقدامات تروریستی خود در شمال سوریه به سرقت اعضای بدن سوریها و تجارت اعضای بدن آنها روی آورده است. همان کاری که در دوران حمله آمریکا به عراق با مردم این کشور و اعضای بدن آنها صورت می گرفت.

در ادامه گزارش با اشاره به مواردی از قبیل عراق پس از جنگ و هائیتی پس از زلزله که پس از این فجایع باندهای جنایتکار با استفاده از فجایعی که بر سر مردم آمده بود به تجارت اعضای بدن مجروحان و کشته شدگان و فروش آنها در بازار سیاه می پرداختند آمده است: هم اکنون نیز گروه های تروریستی از اوضاع کنونی این کشور بخصوص در مناطق مجاور مرزهای ترکیه که آنها را اردوگاه های پناهندگان سوری در داخل ترکیه می نامند، به تجارت اعضای بدن سوریها می پردازند و برای این کار به ربودن و قتل سوریها اقدام می کنند و اجساد را پس از استفاده از اعضای آنها تکه تکه می کنند و می سوزانند تا آثار جنایات خود را از بین ببرند.

از این گذشته برخی از بیمارستانهای ترکیه نیز با این باندهای جنایتکار همکاری می کنند و از این تجارت بهره می گیرند و جانیان از آمبولانس های ترکیه برای انتقال مجروحان به داخل ترکیه و سرقت اعضای آنها برای فروش آنها در بیمارستان های اروپا و آمریکا با قیمتهای نجومی استفاده می کنند.

                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    
برچسب ها: سوریه ، ترکیه ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار